Dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – w podziale na części

Publication date 2017-06-01
End date 2017-06-09 00:00:00
Instytucja Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523503-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391621006, 391500008, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – w podziale na części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej stanowiącej odpowiednio załącznik nr 3A lub 3B lub 3C lub 3D lub 3E do SIWZ w zależności od części zamówienia.
3. Wspólny Słownik Zamówień:
• 39100000-3 Meble
• 39150000-8 Różne meble i wyposażenie
• 38622000-1 Lustra
• 39530000-6 Dywany, maty i dywaniki
• 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
• 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne
• 37.52.00.00-9 Zabawki
• 37.44.00.00-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
• 33.69.30.00-4 Pozostałe produkty terapeutyczne
• 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
• 22110000-4 Drukowane książki
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy (na każdą z części zamówienia).
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego.
Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w opisie (Kalkulacji cenowej) parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys., szer., gł.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Rysunki znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe, Wykonawca powinien kierować się treścią opisu.
Część nr 1 –Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów wskazanych w OPZ: +/- 10%. Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ.
Część nr 2 – Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie dydaktyczne było dostosowane (odpowiednie) do wieku dzieci, tj. 0-4 lata, za nieodpowiednie Zamawiający uzna w szczególności artykuły lub ich części jeżeli: będą posiadać wymiary umożliwiające ich połknięcie lub wprowadzenie do jakiegokolwiek otworu w ciele małych dzieci lub mogą zawierać (wykonane są z) niebezpieczne substancje i preparaty chemiczne w ilościach, które mogą być szkodliwe dla zdrowia małych dzieci. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów +/- 20% w stosunku do podanych w OPZ.
Część nr 4 - Zamawiający wymaga, aby oferowane sztućce były dostosowane (odpowiednie) do wieku dzieci, tj. 1-3 lata. W stosunku do pozostałych artykułów Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów wskazanych w OPZ: +/- 5%. Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ.
Część nr 5 - Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie żłobków (uzupełnienie wyposażenia), które posiadają tożsame wyposażenie z określonego materiału, o określonej wielkości (dł., szer., wys., gł.). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia o innych wymiarach dł., szer., wys., gł. lub z innego materiału.
5. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu a w niektórych przypadkach – numer katalogowy / model / nazwa własna).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec5c4e32-4c36-4c71-8609-d7152caeb445
Biuletyn 523503-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Regon 01571911300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Belgijska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02511
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 5652355, 5652350
Zamawiajacy fax 022 8450714
Zamawiajacy email zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl
Adres strony url www.zlobki.waw.pl
Adres strony internetowej www.zlobki.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zlobki.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlobki.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Żłobków m.st. Warszawy, u. Belgijska 4, 02-511 Warszawa, II piętro, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – w podziale na części
Numer referencyjny P07/05/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – w podziale na części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej stanowiącej odpowiednio załącznik nr 3A lub 3B lub 3C lub 3D lub 3E do SIWZ w zależności od części zamówienia. 3. Wspólny Słownik Zamówień: • 39100000-3 Meble • 39150000-8 Różne meble i wyposażenie • 38622000-1 Lustra • 39530000-6 Dywany, maty i dywaniki • 39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe • 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne • 37.52.00.00-9 Zabawki • 37.44.00.00-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych • 33.69.30.00-4 Pozostałe produkty terapeutyczne • 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego • 22110000-4 Drukowane książki 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy (na każdą z części zamówienia). 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie / artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji w Kalkulacji cenowej, oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być wyposażenie odpowiadające pod względem parametrów, funkcji i jakości wyposażeniu wskazanym przez Zamawiającego w opisie poszczególnych pozycji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do producentów oferowanego wyposażenia przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku wyposażenia, co do którego pojawią się wątpliwości jego równoważności w stosunku do wyposażenia sprecyzowanego (opisanego) przez Zamawiającego. Wyposażenie / artykuł równoważny musi spełniać warunek co do wskazanych w opisie (Kalkulacji cenowej) parametrów (kolorystyka, w tym rodzaj materiału z którego zrobiony jest artykuł, dł., wys., szer., gł.). Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Rysunki znajdujące się w opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe, Wykonawca powinien kierować się treścią opisu. Część nr 1 –Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów wskazanych w OPZ: +/- 10%. Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. Część nr 2 – Zamawiający wymaga, aby oferowane wyposażenie dydaktyczne było dostosowane (odpowiednie) do wieku dzieci, tj. 0-4 lata, za nieodpowiednie Zamawiający uzna w szczególności artykuły lub ich części jeżeli: będą posiadać wymiary umożliwiające ich połknięcie lub wprowadzenie do jakiegokolwiek otworu w ciele małych dzieci lub mogą zawierać (wykonane są z) niebezpieczne substancje i preparaty chemiczne w ilościach, które mogą być szkodliwe dla zdrowia małych dzieci. Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów +/- 20% w stosunku do podanych w OPZ. Część nr 4 - Zamawiający wymaga, aby oferowane sztućce były dostosowane (odpowiednie) do wieku dzieci, tj. 1-3 lata. W stosunku do pozostałych artykułów Zamawiający dopuszcza tolerancję w zakresie wymiarów wskazanych w OPZ: +/- 5%. Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia z innego materiału w stosunku do wskazanego w OPZ. Część nr 5 - Przedmiot zamówienia obejmuje doposażenie żłobków (uzupełnienie wyposażenia), które posiadają tożsame wyposażenie z określonego materiału, o określonej wielkości (dł., szer., wys., gł.). Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie wyposażenia o innych wymiarach dł., szer., wys., gł. lub z innego materiału. 5. Zamawiający wymaga wskazania w kalkulacji cenowej oferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu (należy podać nazwę producenta oferowanego wyposażenia / artykułu a w niektórych przypadkach – numer katalogowy / model / nazwa własna).
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie w/w warunku: W przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej jedno zamówienie (jedną dostawę, jedną umowę - dla potrzeb w/w warunku nie podlegają sumowaniu zamówienia realizowane po sobie w bezpośrednim odstępie czasu jak również zamówienia udzielane w częściach) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z dostawą wyposażenia meblowego o wartości co najmniej 80.000,00 zł. z podatkiem VAT. W przypadku składania oferty na część nr 4 zamówienia, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej jedno zamówienie (jedną dostawę, jedną umowę - dla potrzeb w/w warunku nie podlegają sumowaniu zamówienia realizowane po sobie w bezpośrednim odstępie czasu jak również zamówienia udzielane w częściach) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z dostawą wyposażenia gastronomicznego o wartości co najmniej 40.000,00 zł. z podatkiem VAT. W przypadku składania oferty na części nr 2, 3, 5 zamówienia - Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających posiadanie takich kompetencji lub uprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności: Nie dotyczy. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: Nie dotyczy. 3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) w przypadku składania oferty na część nr 1 i 4 zamówienia - wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wzór wykazu wykonanych/wykonywanych dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP (spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia - opisów, fotografii oraz innych podobnych materiałów (np. karty katalogowe), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego – do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu w poz. 2, 3, 13, 14, 15, 25, 26, 28, 33, 44, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 60, 61 Kalkulacji cenowej (zał. 3A do SIWZ) – z dokumentu ma wynikać wprost spełnienie przez oferowane wyposażenie / artykuł wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie pozycji zamawianego wyposażenia / artykułu: tj. informacje dot. rozmiarów, kolorystyki, rodzaju materiału z którego artykuł jest wykonany oraz inne cechy/właściwości artykułu określone w opisie przedmiotu zamówienia, jak również nazwa producenta, b) w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia - aktualny certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań – do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu w poz. 1 Kalkulacji cenowej (zał. 3A do SIWZ), c) w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia - aktualny certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań – Zamawiający wymaga przedstawienia certyfikatu / atestu na folię zabezpieczającą lustro przed stłuczeniem - do zaoferowanego przez Wykonawcę wyposażenia / artykułu w poz. 42, 43 Kalkulacji cenowej (zał. 3A do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, których złożenia wraz z ofertą wymaga Zamawiający: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Wypełniona kalkulacja cenowa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A lub 3B lub 3C lub 3D lub 3E do SIWZ w zależności od części zamówienia na którą składana jest oferta. 2.Dokumenty podmiotów trzecich 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2.1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.1. 2.6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda: 1) przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 2) dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w III.4) . 3. Dokumenty podwykonawcy Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w III.4) , dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4. Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawców - dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 2) na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w III: a) dokumenty określone w pkt III.5 i III.6 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, b) dokumenty określone w pkt III.4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.2. Dokument, o który, mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 5.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny – po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany, 2) zmiany umowy w przypadku, gdy zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe w skutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji lub gdy zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, 3) zmiany umowy w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego, 4) zmiany terminu dostawy przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych, co będzie skutkowało koniecznością skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań związanych z realizacją robót budowlanych, mających wpływ na termin dostawy przedmiotu zamówienia (uniemożliwiających dostawę lub montaż przedmiotu zamówienia) – tylko w przypadku części nr 1-4 zamówienia. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
IV 4 4 data 2017-06-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja żłobka nr 1 przy ul. Wiolinowej 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja żłobka nr 1 przy ul. Wiolinowej 9
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja żłobka nr 1 przy ul. Wiolinowej 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-17T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia dydaktycznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja żłobka nr 1 przy ul. Wiolinowej 9
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż zabudowy meblowej pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja żłobka nr 1 przy ul. Wiolinowej 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zabudowy meblowej pomieszczeń sanitarnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja żłobka nr 1 przy ul. Wiolinowej 9
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja żłobka nr 1 przy ul. Wiolinowej 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-23T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja żłobka nr 1 przy ul. Wiolinowej 9
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia meblowego ze stali nierdzewnej do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego ze stali nierdzewnej do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)