DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ ORAZ GAZÓW TECHNICZNYCH, LAMP AKUMULATOROWYCH, STOJAKÓW ROWEROWYCH, ZNAKÓW PPOŻ, WĘŻY I HYDRANTÓW - SPRAWA NR 59/2017

Publication date 2017-06-01
End date 2017-06-20 00:00:00
Instytucja 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek,
  • Tablice i skrzynki bezpiecznikowe,
  • Podświetlane znaki i szyldy,
  • Kleje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521434-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 441112003, 34190000, 249100006, 311500002, 312113001, 397151008, 421312606, 421311485, 243211159, 397172003, 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz gazów technicznych, lamp akumulatorowych, stojaków rowerowych, znaków ppoż, węży i hydrantów, według zadań następująco:
1) ZADANIE NR 1: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Grudziądzu;
2) ZADANIE NR 2: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Chełmnie;
3) ZADANIE NR 3: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Brodnicy;
4) ZADANIE NR 4: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Grudziądzu;
5) ZADANIE NR 5: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Chełmnie;
6) ZADANIE NR 6: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Brodnicy;
7) ZADANIE NR 7: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Grudziądzu;
8) ZADANIE NR 8: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Chełmnie;
9) ZADANIE NR 9: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Brodnicy;
10) ZADANIE NR 10: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu;
11) ZADANIE NR 11: Dostawa jednorazowa lamp akumulatorowych;
12) ZADANIE NR 12: Dostawa jednorazowa stojaków rowerowych;
13) ZADANIE NR 13: Dostawa jednorazowa znaków ppoż, węży oraz hydrantów.
2. Dostarczany przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej gwarantujące bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia (dotyczy zadania nr 10).
3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie nosił znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność
i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia (nie dotyczy zadania nr 10).
4. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (nie dotyczy zadania nr 10).
5. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub
w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.
6. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie (o ile dotyczy danego produktu) – nie dotyczy zadania nr 10.
7. Wszystkie oferowane farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery musza pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN – EN ISO 9001 – dotyczy Zadania nr 1,2,3.
8. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w formularzu ofertowym.
9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, „j.m.”, funkcji, przeznaczenia, opakowania.
Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w formularzu ofertowym
Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji
o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta.
Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w formularzu ofertowym i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej.
11. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia, którego termin przydatności/ ważności dostarczonego asortymentu wynosi w zakresie zadania nr 1: poz. 4,5,6 Formularza ofertowego – min. 3 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, poz. 17-34 Formularza ofertowego – min. 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
12. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia, którego gwarancja będzie wynosić:
 w zakresie zadania nr 4: poz. 1,18,42,44-50,71,90 Formularza ofertowego – 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;
 w zakresie zadania nr 5: poz. 1,31,38 Formularza ofertowego – 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;
 w zakresie zadania nr 6: poz. 26-27 Formularza ofertowego – 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;
 w zakresie zadania nr 7: poz. 13,14,19-24,187-192,200,205,207 Formularza ofertowego – 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;
 w zakresie zadania nr 10: 6 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;
 w zakresie zadania nr 11: 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego.
13. Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia w zakresie zadania nr 1, 4, 7, 10 o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego.
Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą świadczone sukcesywnie
w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia maksymalnie do łącznej wartości:
 w zakresie zadania nr 1: 42 044,50 zł brutto,
 w zakresie zadania nr 4: 5 703,05 zł brutto,
 w zakresie zadania nr 7: 28 691,71 zł brutto,
 w zakresie zadania nr 10: 4 835,38 zł brutto,
zgodnie z warunkami umowy. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu ale będzie przez Infrastrukturę pisemnie udokumentowana.
W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji – maksymalnie o kwotę:
 w zakresie zadania nr 1: 42 044,50 zł brutto,
 w zakresie zadania nr 4: 5 703,05 zł brutto,
 w zakresie zadania nr 7: 28 691,71 zł brutto,
 w zakresie zadania nr 10: 4 835,38 zł brutto.
Ilości sztuk asortymentu wskazana w kolumnie nr 6 Formularza ofertowego jest ilością szacunkową, podaną orientacyjnie.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji według cen wykazanych w Formularzu ofertowym.
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji.
Prawo Zamawiającego do skorzystania z opcji dodatkowych ilości zamówienia obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
14. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d1e2a3b4-71b3-4a71-89ad-39935dbd5172
Biuletyn 521434-N-2017
Zamawiajacy nazwa 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 34090727700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czwartaków
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 48 32 90, 261 48 32 00
Zamawiajacy fax 261 48 32 22
Zamawiajacy email 13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.13wog.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.13wog.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.13wog.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfkacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ ORAZ GAZÓW TECHNICZNYCH, LAMP AKUMULATOROWYCH, STOJAKÓW ROWEROWYCH, ZNAKÓW PPOŻ, WĘŻY I HYDRANTÓW - SPRAWA NR 59/2017
Numer referencyjny 59/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz gazów technicznych, lamp akumulatorowych, stojaków rowerowych, znaków ppoż, węży i hydrantów, według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Grudziądzu; 2) ZADANIE NR 2: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Chełmnie; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Brodnicy; 4) ZADANIE NR 4: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Grudziądzu; 5) ZADANIE NR 5: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Chełmnie; 6) ZADANIE NR 6: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Brodnicy; 7) ZADANIE NR 7: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Grudziądzu; 8) ZADANIE NR 8: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Chełmnie; 9) ZADANIE NR 9: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Brodnicy; 10) ZADANIE NR 10: Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu; 11) ZADANIE NR 11: Dostawa jednorazowa lamp akumulatorowych; 12) ZADANIE NR 12: Dostawa jednorazowa stojaków rowerowych; 13) ZADANIE NR 13: Dostawa jednorazowa znaków ppoż, węży oraz hydrantów. 2. Dostarczany przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej gwarantujące bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia (dotyczy zadania nr 10). 3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie nosił znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia (nie dotyczy zadania nr 10). 4. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (nie dotyczy zadania nr 10). 5. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 6. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie (o ile dotyczy danego produktu) – nie dotyczy zadania nr 10. 7. Wszystkie oferowane farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery musza pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN – EN ISO 9001 – dotyczy Zadania nr 1,2,3. 8. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w formularzu ofertowym. 9. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (art. 30 ust. 4 Ustawy) opisywanym w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, „j.m.”, funkcji, przeznaczenia, opakowania. Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w formularzu ofertowym Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 z podaniem nazwy handlowej i producenta. Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w formularzu ofertowym i dane identyfikujące produkt. Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. 11. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia, którego termin przydatności/ ważności dostarczonego asortymentu wynosi w zakresie zadania nr 1: poz. 4,5,6 Formularza ofertowego – min. 3 miesiące od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, poz. 17-34 Formularza ofertowego – min. 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 12. Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia, którego gwarancja będzie wynosić:  w zakresie zadania nr 4: poz. 1,18,42,44-50,71,90 Formularza ofertowego – 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;  w zakresie zadania nr 5: poz. 1,31,38 Formularza ofertowego – 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;  w zakresie zadania nr 6: poz. 26-27 Formularza ofertowego – 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;  w zakresie zadania nr 7: poz. 13,14,19-24,187-192,200,205,207 Formularza ofertowego – 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;  w zakresie zadania nr 10: 6 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego;  w zakresie zadania nr 11: 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 13. Zgodnie z treścią art. 34 ust. 5 ustawy PZP (prawo opcji) Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia w zakresie zadania nr 1, 4, 7, 10 o ilości wynikające z uzasadnionych bieżących potrzeb Zamawiającego. Rzeczywista ilość sztuk zamawianego asortymentu i jego rodzaj w ramach prawa opcji jest w pełni uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą świadczone sukcesywnie w asortymencie i w wysokości rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy na podstawie każdorazowo złożonego zamówienia maksymalnie do łącznej wartości:  w zakresie zadania nr 1: 42 044,50 zł brutto,  w zakresie zadania nr 4: 5 703,05 zł brutto,  w zakresie zadania nr 7: 28 691,71 zł brutto,  w zakresie zadania nr 10: 4 835,38 zł brutto, zgodnie z warunkami umowy. Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia każdorazowego aneksu ale będzie przez Infrastrukturę pisemnie udokumentowana. W przypadku zastosowania prawa opcji cena umowy, zostanie zwiększona o wartość zrealizowanych dostaw w ramach opcji – maksymalnie o kwotę:  w zakresie zadania nr 1: 42 044,50 zł brutto,  w zakresie zadania nr 4: 5 703,05 zł brutto,  w zakresie zadania nr 7: 28 691,71 zł brutto,  w zakresie zadania nr 10: 4 835,38 zł brutto. Ilości sztuk asortymentu wskazana w kolumnie nr 6 Formularza ofertowego jest ilością szacunkową, podaną orientacyjnie. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji według cen wykazanych w Formularzu ofertowym. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji. Prawo Zamawiającego do skorzystania z opcji dodatkowych ilości zamówienia obejmuje cały okres obowiązywania umowy. 14. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”.
Cpv glowny przedmiot 44111200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia . Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.); 2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.); 3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.); 4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.); 5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.); 6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.); 7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez dopuszczenie możliwości zmiany formy dostawy z jednorazowej na kilkukrotną o ile to będzie organizacyjnie możliwe ze strony Zamawiającego a taka forma dostawy nie spowoduje żadnych negatywnych skutków w zakresie realizacji umowy i jej terminu zakończenia. Zmiana, o której mowa powyżej nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego wniosku Wykonawcy na co najmniej dwa dni przed wymaganym terminem realizacji dostaw. Wniosek Wykonawcy wymaga pisemnej akceptacji Zmawiającego (nie dotyczy zadania nr 10). 7. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. 3. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. 4. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy. 5. Kopertę należy opisać hasłem: „OFERTA PRZETARGOWA: „DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ ORAZ GAZÓW TECHNICZNYCH, LAMP AKUMULATOROWYCH, STOJAKÓW ROWEROWYCH, ZNAKÓW PPOŻ, WĘŻY I HYDRANTÓW – sprawa numer 59/2017 nie otwierać do dnia 20.06.2017 r. do godziny 12.00” Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Brak prawidłowego oznakowania może spowodować uznanie przez Zamawiającego otrzymania zwykłej korespondencji nie stanowiącej oferty w postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Grudziądzu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03419000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Grudziądzu m.in. (ilość ogółem) Blacha gorącowalc. czarna gładka 3x1000x2000 mm kg 192 Blacha gorącowalc.czarna gł.4x1000x2000 mm kg 128 Blacha stalowa ocynkowana gr.0,50 mm 1000x2000 mm kg 500 Cement portlandzki 32,5R opak 25 kg kg 8000 Cementowa zaprawa murarska op do 25 kg kg 500 Cementowa zaprawa tynkarska (worek 25kg) kg 1500 Drut do spawania ebd sg2 0,8mm stalowy goły kg 20 Drut do spawania gazowego 3,25mm stalowy goły kg 5 Drut kolczasty ocynkowany 2,5mm kg 100 Drut ocynkowany 3 mm kg 40 Drut stalowy miękki - wiązałkowy 2-2,2 mm kg 15 Elektroda spawalnicza er 146 2,5mm szt. 800 Elektroda spawalnicza er 146 3,25mm szt 800 Elektrody do spawania stali nierdzewnej fi 2,5 mm szt. 40 Elektrody do spawania żeliwa fi 3,25 mm szt. 40 Elektroda do spawania er 146 fi 2 mm szt. 100 Emalia akrylowa do drewna kolor ral 8015 op do 5l lub równoważna l 20 Emalia akrylowa do drewna biała op. do 5l l 50 Emalia ftalowa czarna - wydajność do 16 m2/l przy jednokrotnym malowaniu op. do 5l o parametrach nie gorszych niż supermal emalia olejno-ftalowa śnieżka l 40 Emalia ftalowa czerwona - wydajność do 16 m2/l przy jednokrotnym malowaniu op. do 5l o parametrach nie gorszych niż supermal emalia olejno-ftalowa śnieżka l 5 Emalia ftalowa żółta - wydajność do 16 m2/l przy jednokrotnym malowaniu op. do 5l o parametrach nie gorszych niż supermal emalia olejno-ftalowa śnieżka l 15 Farba chlorokauczukowa biała op.do 5l l 80 Farba chlorokauczukowa żółta op. do 5l l 80 Farba do betonu kolor ceglasty op. do 10l o parametrach nie gorszych niż farba aksilbet l 30 Farba emulsyjna akrylowa biała - farba lateksowa biała o wydajności do 13m2/l przy jednokrotnym kryciu, op. do 20l, odporność na szorowanie wg pn en 13300 minumum kl. 4 (np.. Emulsja śnieżka modern white) l 1200 Farba emulsyjna zewnętrzna biała silikonowa op. do 5l l 150 Farba ftalowa miniowa czerw.tlenkowa op. do 5l l 40 Farba ftalowa na zacieki op. do 2l l 40 Farba ftalowa naw.ogól.st. Biała - wydajność do 16 m2/l przy jednokrotnym malowaniu op. do 5l o parametrach nie gorszych niż supermal emalia olejno-ftalowa śnieżka L 300 Farba ftalowa naw.ogól.st. Brązowa - wydajność do 16 m2/l przy jednokrotnym malowaniu op. do 5l o parametrach nie gorszych niż supermal emalia olejno-ftalowa śnieżka l 20 Zamówienie publiczne będzie zrealizowane: do 31.10.2017 r. w tym dostawa jednorazowa zakresu podstawowego do maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Chełmnie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24910000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Chełmnie m.in. Bejca rustikalna kolor dąb op. nie większe niż 2l lub równoważna l 10 Bejca rustikalna kolor orzech włoski op. nie większe niż 2l lub równoważna l 10 Cement portlandzki 32,5R kg 2000 Drewnochron op do 10 l, kolor odcień średniego brązu lub równoważna l 20 Farba chlorokauczukowa biała op. do 5L szt. 5 Farba ftalowa na zacieki op. do 5l lub równoważna l 40 Farba ftalowa nawierzchniowa ogólnego stosowania biała op. do 5L lub równoważna l 150 Farba ftalowa nawierzchniowa ogólnego stosowania czerwona op. do 5L lub równoważna l 5
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Brodnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03419000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej do magazynu w Brodnicy m.in. Barwnik pigmentowy Colorex kolor piaskowy op. 80 -100 ml lub równoważny ml 10000 Cement portlandzki 32,5R kg 400 Drewnochron op do 10 l, kolor odcień średniego brązu lub równoważna l 30 Elektroda ER 146 2,5mmx350mm szt 100 Emalia chlorokauczukowa biała op. do 5 L lub równoważna l 50 Emalia nitro szara op. do 5l lub równoważna l 50 Farba emulsyjna akrylowa biała op. 10L lub równoważna l 350 Farba emulsyjna akrylowa zewnętrzna brązowa op. do 10 L lub równoważna l 40 Farba emulsyjna zewnętrzna biała opakowanie 10L lub równoważna l 400
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Grudziądzu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31150000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Grudziądzu m.in. (ilość ogółem) Automat zmierzchowy 16a 230v 2-1000 lx obudowa azh-s lub równoważny szt 10 Bateria LR03/AAA alkaiczna szt 30 Bateria LR6 alkaiczna szt 30 Bezpiecznik mocy zwłoczny WT-1 Gg 160A szt. 20 Bezpiecznik mocy zwłoczny WT-1 Gg 200A szt. 20 Bezpiecznik mocy zwłoczny WT-1 Gg 250A szt. 15 Bezpiecznik mocy zwłoczny WT-1 Gg 63A szt 10 Bezpiecznik mocy zwłoczny WT-1 Gg 80A szt. 25 Bezpiecznik WT-00-GG 10A szt 5 Folia kablowa niebieska 200mmx100mb szt. 1 Zamówienie publiczne będzie zrealizowane: do 31.10.2017 r. w tym dostawa jednorazowa zakresu podstawowego do maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Chełmnie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31211300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Chełmnie m.in. Automat zmierzchowy 16a 230v 2-1000 lx obudowa azh-s lub równoważny szt 5 Automat zmierzchowy azh-106 lub równoważny szt. 8 Bezpiecznik mocy 63 a wt-00 gg szt. 10 Bezpiecznik mocy 80 a wt-00 gg szt. 10 Dzwonek elektryczny 230v 85db ip20 lub równoważny szt. 2 Gniazdo hermetyczne n/t 2x2p+z 16/250 szt. 30 Gniazdo hermetyczne pojedyncze 2p-z szt. 30
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Brodnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31150000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej do magazynu w Brodnicy m.in. Bateria GP 9V alkaliczna szt 30 Bateria GP LR6 1,5 V alkaiczna szt 30 Gniazdo bryzgoszczelne n/t G10 16A IP44 lub równoważne szt 10 Gniazdo p/t 16/250 podwójne białe szt 20 Gniazdo pojedyncze n/t 16/250 IP44 szt 10 Gniazdo pojedyncze p/t 16/250 IP20 szt 20 Gniazdo siłowe stałe 32/380-400 5P IP44 szt 4 Korytko kablowe 15x15x2000 mm szt 50 Lampa sodowa wysokoprężna WLS 150W E40 szt 100
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Grudziądzu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39715100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Grudziądzu m.in. (ilość ogółem) Bateria natrysk.kfa standard 306-311-00 lub równoważna szt 3 Bateria umywalkowa stojąca jednootworowa szt. 10 Bateria umyw-zlew.ścien-armatura 580-810 2 pokr. 1/2" lub równoważna szt 5 Bateria zlewozmywakowa stojąca z ruchomą wylewką 1 otworowa szt. 10 Czyszczak PVC-U kan.zew. 160 szt 10 Deska sedesowa twarda uniwersalna kolor biały szt. 40 Deska sedesowa uniwersalna kolor biały szt 25 Dwuzłączka prosta u1 1/2" ocynk szt 30 Dwuzłączka prosta u1 3/4" czarna szt 20 Zamówienie publiczne będzie zrealizowane: do 31.10.2017 r. w tym dostawa jednorazowa zakresu podstawowego do maksymalnie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Chełmnie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42131260-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Chełmnie m.in. Bateria umywalkowo-zlewozmywakowa ściennna-armatura 580-810-00 lub równoważna szt. 10 Głowica do baterii mosiężna 1/2" szt. 50 Kolano hamburskie dn40 44,5x2,6mm szt. 10 Kolano pvc/ht fi 110 mm, kąt 45 stopni szt. 25 Kratka wentylacyjna pcv 140x140mm szt. 30 Kratka wentylacyjna pcv 150x150mm szt. 10 Nasuwka pvc/ht 110 popielata szt. 5 Obejma naprawcza do rury stalowej fi 15 kpl. 5
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Brodnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42131148-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej do magazynu w Brodnicy m.in. Bateria umywalkowa stojąca jednootworowa szt 10 Bateria umywalkowo-zlewozmywakowa ściennna-armatura 580-810-00 lub równoważna szt 5 Bateria zlewozmywakowa stojąca obrotowa, armatura 403-110 lub równoważna szt 5 Deska sedesowa plastikowa twarda uniwersalna kolor biały szt 10 Głowica do baterii mosiężna 1/2" szt 50 Głowica do baterii mosiężna 3/8" szt 50 Głowica mieszacz do baterii 35 wysoka szt 20 Perlator do baterii umyw/zlewozm GW 1/2" szt 40 Pokrętło baterii 1/2" metalowe chrom mix zimna - ciepła woda szt 50
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24321115-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa sukcesywna gazów technicznych oraz propan-butanu (ilość ogółem) Acetylen rozpuszczony kg 150 Gaz płynny propan-butan kg 792 Tlen techniczny m3 300
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa lamp akumulatorowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa lamp akumulatorowych: Mil-Tec Lampa Namiotowa Akumulatorowa LED, Lampa namiotowa 36 LED z gumową powłoką zabezpieczającą mechanizm lampy od ewentualnych wstrząsów. Naładowany akumulator starcza aż do 3,5h świecenia. Lampa wyposażona w 3 panele, każdy z 12 diodami LED, taka konstrukcja gwarantuje świecenie w zakresie 360°. Szklany klosz chroniony metalową kratką. Dostępne są 2 tryby świecenia – jasność 100% lub 50%. Możliwość podwieszenia i przenoszenia lampy za pomocą rączki. Możliwość ładowania lampy za pomocą ładowarki, wbudowanego dynamo lub panelu słonecznego lub równoważna o ilości LED nie miejszej niż 36, gumowej powłoce odpornej na warunki atmosferyczne, 2 trybach świecenia i trzech sposobach ładowania o wysokości 26 cm (wg. poglądowego rysunku) szt. 100
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa stojaków rowerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa stojaków rowerowych Stojak rowerowy na cztery rowery, spawany i ocynkowany wykonany z rur górnych (głównych) o średnicy nie mniejszej niż 22 mm i nie większej niż 25 mm i rur podstawy (stabilizacyjnych o średnicy nie mniejszej niż 28 mm i nie większej niż 32 mm, rozstaw miejsca na koło rowerowe 7-9 cm długość całkowita 133-135 cm, szerokość 44-47 cm, zaślepki na rurach podstawy (głównych), możliwość montażu do podłoża lub ściany, według poglądowego rysunku szt. 14
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowa znaków ppoż, węży oraz hydrantów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31523200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa znaków ppoż, węży oraz hydrantów m.in. "Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej (w lewo) na płycie PCV – certyfikat PN-EN ISO 7010 : 2012 (fotoluminescencyjne) 150x300 lub równoważny " szt. 70 Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej (w prawo) na płycie PCV – certyfikat PN-EN ISO 7010 : 2012 (fotoluminescencyjne) 150x300 lub równoważny szt. 70 Kierunek drogi ewakuacyjnej (strzałka) na płycie PCV – certyfikat PN-EN ISO 7010 : 2012 (fotoluminescencyjne) 100x300 lub równoważny szt. 100 Wyjście ewakuacyjne na płycie PCV – certyfikat PN-EN ISO 7010 : 2012 (fotoluminescencyjne) 200x400 lub równoważny szt. 50 Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół (w lewo) na płycie PCV – certyfikat PN-EN ISO 7010 : 2012 (fotoluminescencyjne) 100x200 lub równoważny szt. 70 Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół (w prawo) na płycie PCV – certyfikat PN-EN ISO 7010 : 2012 (fotoluminescencyjne) 100x200 lub równoważny szt. 70 Palenie tytoniu zabronione na płycie PCV – certyfikat PN-EN ISO 7010 : 2012 (fotoluminescencyjne) 100x100 lub równoważny szt. 50
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)