dostawa sprzętu komputerowego i biurowego

Publication date 2017-06-01
End date 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach
Miejscowość Bolechowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523197-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321108, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego, w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu - według podziału na zdania :

Zadanie częściowe nr 1 – Komputery przenośne (Laptopy), w ilości 30 sztuk.
Zadanie częściowe nr 2 – Urządzenia wielofunkcyjne, w ilości 12 sztuk.
Zadanie częściowe nr 3 – Drukarki laserowe, w ilości 8 sztuk.
Zadanie częściowe nr 4 – Niszczarki, w ilości 4 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f035457a-1d86-4069-813c-5a99fceff021
Biuletyn 523197-N-2017
Zamawiajacy nazwa Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Karniowicach
Regon 35690063000000
Zamawiajacy adres ulica os. XXXV-lecia PRL
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Bolechowice
Zamawiajacy kod pocztowy 32082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 851 107
Zamawiajacy fax 122 851 107
Zamawiajacy email wsmoter@modr.pl
Adres strony url www.modr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.modr.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Karniowicach, Karniowice, os. XXXV-lecia PRL 9, 32-082 Bolechowice, sekretariat - pokój nr 103
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu komputerowego i biurowego
Numer referencyjny MODR/PN/2017/2
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy cztery
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego, w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu - według podziału na zdania : Zadanie częściowe nr 1 – Komputery przenośne (Laptopy), w ilości 30 sztuk. Zadanie częściowe nr 2 – Urządzenia wielofunkcyjne, w ilości 12 sztuk. Zadanie częściowe nr 3 – Drukarki laserowe, w ilości 8 sztuk. Zadanie częściowe nr 4 – Niszczarki, w ilości 4 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wskazanych powyżej dokumentów, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je następującym dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawionym na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającym odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp na formularzu oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do specyfikacji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony według wzoru Załącznika nr 5 do specyfikacji
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty wypełniony i sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Pełnomocnictwo jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.modr.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : - zadanie częściowe nr 1 – 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN) - zadanie częściowe nr 2 - 1200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100 PLN) - zadanie częściowe nr 3 - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100 PLN) - zadanie częściowe nr 4 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100 PLN)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz warunki zmiany tych postanowień określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówieniaDopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu. b. wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. c. wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; d. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urzadzenia wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Urządzenia wielofunkcyjne, w ilości 12 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa komputery przenośne (laptopy)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis komputery przenośne (laptopy) w ilości 30 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis drukarki laserowe w ilości 8 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa niszczarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis niszczarki w ilości 4 sztuk
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)