GuidZP400 |
49cf1548-207e-4d9d-9409-05c62571a0dc
|
Biuletyn |
522701-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
|
Regon |
63125781600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61714
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 626 70 80
|
Zamawiajacy fax |
61 626 70 81
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
|
Adres strony url |
www.umww.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umww.pl, zakładka: zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedzibae Zamawiającego przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, Sekretariat Biura Zamówień Publicznych, X piętro, pokój nr 1034 budynek A,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa roll-upów i banerów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
BZP-II.272.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa roll-upów i banerów zwanych dalej produktami na potrzeby departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy zgodnie z Załącznikiem nr 2B do SIWZ;
UWAGA! Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (składany na wezwanie Zamawiającego),
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych,
c) formularz cenowy (zgodny z załącznikiem nr 5 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|