przetarg na dostawę warzyw i owoców

Publication date 2017-06-02
End date 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Gródku
Miejscowość Gródek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524427-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców - załącznik nr 2.
2. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w formularzu cenowym stanowiącym integralną część SIWZ (patrz załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Zaproponowane w ofercie ceny będą stałe przez cały okres obowiązywania umowy.
4.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na podstawie bieżących zamówień magazyniera w formie pisemnej faxem lub telefonicznie.
5.Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, wymaganiami GMP, GHP oraz systemu HACCP. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów spożywczych.
6. Sprzedawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji dostaw aktualną decyzję wystawioną przez właściwego inspektora Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
7. Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, soczyste, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Bulwy ziemniaków nie mogą być zzieleniałe, nadmarznięte, z pustymi miejscami w środku, porośnięte kiełkami. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć dobry smak i delikatnie rozsypywać się. Ziemniaki muszą być opakowane w worki siatkowe do 30 kg.
8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 efceff3b-54c9-4bc7-8110-5b93718ae4d0
Biuletyn 524427-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Gródku
Regon 82711300000
Zamawiajacy adres ulica Gródek
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Gródek
Zamawiajacy kod pocztowy 26720
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-48 6770029
Zamawiajacy fax 0-48 6770029
Zamawiajacy email renataz29@wp.pl
Adres strony url http://bip.dps.grodek.finn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http;//bip.dps.grodek.finn.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http;//bip.dps.grodek.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Gródku, Gródek 26, 26 - 720 Policzna, pokój nr 64
Nazwa nadana zamowieniu przetarg na dostawę warzyw i owoców
Numer referencyjny ADM.271.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców - załącznik nr 2. 2. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w formularzu cenowym stanowiącym integralną część SIWZ (patrz załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Zaproponowane w ofercie ceny będą stałe przez cały okres obowiązywania umowy. 4.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na podstawie bieżących zamówień magazyniera w formie pisemnej faxem lub telefonicznie. 5.Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, wymaganiami GMP, GHP oraz systemu HACCP. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów spożywczych. 6. Sprzedawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji dostaw aktualną decyzję wystawioną przez właściwego inspektora Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. 7. Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, soczyste, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Bulwy ziemniaków nie mogą być zzieleniałe, nadmarznięte, z pustymi miejscami w środku, porośnięte kiełkami. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć dobry smak i delikatnie rozsypywać się. Ziemniaki muszą być opakowane w worki siatkowe do 30 kg. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 12212,03
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wykonawca składa oświadczenie w terminie trzech dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmian stawki podatku VAT wprowadzonych właściwymi przepisami. Wzrost cen wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)