Dostawa koszulek z nadrukiem oraz logo.

Publication date 2017-06-02
End date 2017-06-12 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523560-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa koszulek z nadrukiem oraz logo.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35246e92-ce10-4435-8fc2-56869357929e
Biuletyn 523560-N-2017
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Regon 00029383500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marcelińska
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60354
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 88 63 300
Zamawiajacy fax 61 867 25 21
Zamawiajacy email karolina.biskup@rckik.poznan.pl; lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
Adres strony url www.rckik.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa koszulek z nadrukiem oraz logo.
Numer referencyjny 17/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa koszulek z nadrukiem oraz logo. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Całościowa dostawa zgodnie z deklaracją Formularza Nr 1, jednak nie dłużej niż w terminie maksymalnie 21 dni od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy gadżetów reklamowych, każda dostawa o wartości min. 15.000,00 pln brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 800,00 pln Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego 16 1130 1088 0001 3007 8120 0002 z opisem przelewu zawierającym dane postępowania i nr jego części jeżeli w postępowaniu je wyszczególniono. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego (w przypadku osobnej koperty jej zawartość winna być stosownie opatrzona). W powyższym przypadku do oferty należy załączyć oryginał dokumentu i jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem z zastrzeżeniem, że oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia. Wszystkie dokumenty potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać znak i/lub nazwę postępowania, którego dotyczą oraz prawidłową nazwę Zamawiającego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny składania ofert. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy powszechnie obowiązujące, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (tj. Dz.U.2016.380 ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2015.2164 ze zm.). 3. Wszelkie spory powstałe na tle wykonywania niniejszej umowy rozstrzyga sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. 4. Umowa sporządzona została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
IV 4 4 data 2017-06-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)