GuidZP400 |
dfee7e4b-be02-43cd-afbd-1e33b33dbddc
|
Biuletyn |
524472-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jarosław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
0166215421 w. 217
|
Zamawiajacy email |
comzampub@data.pl
|
Adres strony url |
www.comjar.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.comjar.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Opieki Medycznej, ul. 3 Maja 70, 37-500 Jarosław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych
|
Numer referencyjny |
ZaP-76/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy zał. Nr 1 – do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Należy dołączyć także: - materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta. W przypadku braku żądanych informacji w materiałach informacyjnych na potwierdzenie parametrów technicznych można załączyć oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski potwierdzające istnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych, a nie potwierdzonych w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
- numeru katalogowego produktu,
- nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
- przedmiotowym / produkt zamienny,
- sposobu konfekcjonowania,
- liczby opakowań,
w sytuacji gdy:
- wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany /
udoskonalony,
- wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy
jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od
produktu objętego umową,
- zmieni się liczba zabiegów objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego,
- nastąpi zmiana organizacji pracy Zamawiającego.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Zmiana cen może nastąpić tylko w przypadku zmiany stawki podatku VAT, która następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, przy czym zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość brutto umowy, wartość netto pozostanie bez zmian.
|
IV 4 4 data |
2017-06-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|