Notebook dla uczniów (z oprogramowaniem)

Publication date 2017-06-05
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525824-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowych (rok produkcji nie wcześniej niż 2016 r.) 16 szt. notebooków dla uczniów (z oprogramowaniem) – dalej „komputery” – na potrzeby pracowni fizycznej. Wszystkie komputery muszą pochodzić od jednego producenta i muszą posiadać identyczny system operacyjny oraz identyczne oprogramowanie. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, (fabrycznie zainstalowanego przez producenta komputera), nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu.
Przez podłączenie i skonfigurowanie notebooków należy rozumieć uruchomienie każdego notebooka w siedzibie Zamawiającego i potwierdzenie pracy w sieci Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13affcee-6d79-4639-9a4e-760e3e197e2e
Biuletyn 525824-N-2017
Zamawiajacy nazwa Liceum Ogólnokształcące Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego
Regon 93057654000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojrowicka
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54436
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 7947744, 3577751
Zamawiajacy fax 713 570 242
Zamawiajacy email kierownikae@lovx.wroclaw.pl
Adres strony url http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego pn.: „Poprawa jakości kształcenia w LO nr XV we Wrocławiu poprzez zakup wyposażenia pracowni fizycznej i 4 pracowni cyfrowych” (Nr naboru: RPDS.07.02.02-IZ.00-02-079/16 – ZIT; umowa nr RPDS.07.02.02-0005/16).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 998%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.loxv.wroclaw.pl/?lang=pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Liceum Ogólnokształcącego Nr XV im. mjr. Piotra Wysockiego ul. Wojrowicka 58 54-436 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Notebook dla uczniów (z oprogramowaniem)
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dowóz, wniesienie, podłączenie, skonfigurowanie) fabrycznie nowych (rok produkcji nie wcześniej niż 2016 r.) 16 szt. notebooków dla uczniów (z oprogramowaniem) – dalej „komputery” – na potrzeby pracowni fizycznej. Wszystkie komputery muszą pochodzić od jednego producenta i muszą posiadać identyczny system operacyjny oraz identyczne oprogramowanie. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego, (fabrycznie zainstalowanego przez producenta komputera), nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu. Przez podłączenie i skonfigurowanie notebooków należy rozumieć uruchomienie każdego notebooka w siedzibie Zamawiającego i potwierdzenie pracy w sieci Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-06-28T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jeżeli: 1) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie a zmiany postanowień umownych nie prowadzą do zmiany charakteru umowy. 2) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne. 2. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana prowadzi do zmiany równowagi ekonomicznej umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zainstalowana pamięć RAM
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Zainstalowany dysk SSD
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)