GuidZP400 |
cad0d5ae-ae30-4901-ac37-1b2f59ae8e77
|
Biuletyn |
525525-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
|
Regon |
29728200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rzeźnicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31540
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
122 618 810
|
Zamawiajacy fax |
122 618 822
|
Zamawiajacy email |
a.drzymala@rckik.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.rckik.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik.krakow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Kurierem lub pocztą na adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
31-540 Krakow, ul Rzeżnicza 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Odczynników do badania krwi oraz dostawy roztworu wzbogacającego do przechowywania Koncentratów Krwinek Płytkowych otrzymywanych metodą zlewania kożuszków leukocytarno-płytkowych
|
Numer referencyjny |
ZP-6/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I – Odczynniki do aparatury Konelab 30 ISE Będącego własnością Zamawiającego
Część II – Odczynniki do aparatów ACL9000 i ACL TOP 300 CTS
Część III – roztwór wzbogacający do przechowywania Koncentratów Krwinek Płytkowych otrzymywanych metodą zlewania kożuszków leukocytarno-płytkowych – 12 000 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymogów
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na podstawie zaświadczenia lub oświadczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na podstawie oświadczenia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Należy do oferty dołączyć odpowiednie tabele lub próbki asortymentu (cześć 3)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmian umowy dokonuje się formie pisemnej pod rygorem nieważności ,przy czym zgodnie z art. 144 ust 1, pkt 1 zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie w sytuacji :
a) zastąpienia wykonawcy w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
c) konieczności zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
d) koniecznej zmiany w wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany:
-stawki podatku od towarów i usług,
-wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co wykonawca musi udowodnić w szczególności przedstawiając dowody zatrudnienia z których wynika wysokość płacy w przypadku zmian o których mowa w ust d tiret drugie i trzecie.
e) zmian nazw własnych lub numerów identyfikacyjnych przedmiotów zamówienia
2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – Odczynniki do aparatury Konelab 30 ISE Będącego własnością Zamawiającego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.)-60% (do 6 punktów) - cena liczona proporcjonalnie
2.)-10% (do 1 punktu) – termin realizacji dostaw do 5 dni kalendarzowych - 1 punkt); do 10 dni kalendarzowych - 0 pkt . (nieprzekraczalny termin realizacji to 10 dni kalendarzowych) – punktacja wspólna dla obydwu części
3.)-30 % termin przydatności do użycia (do 3 punktów).
3.1.) dla części I i II: Minimalny termin przydatności do użycia od dostawy do Zamawiającego - 4 miesiące – 0 pkt; 5 miesięcy- 1 pkt, 6 miesięcy – 2 pkt; 7 miesięcy – 3 pkt.
3.2.) dla części III: Minimalny termin przydatności - 8 miesięcy – 0 pkt; 10 miesięcy- 1 pkt, 12 miesięcy – 2 pkt; 13 miesięcy – 3 pkt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – Odczynniki do aparatów ACL9000 i ACL TOP 300 CTS
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
1.)-60% (do 6 punktów) - cena liczona proporcjonalnie
2.)-10% (do 1 punktu) – termin realizacji dostaw do 5 dni kalendarzowych - 1 punkt); do 10 dni kalendarzowych - 0 pkt . (nieprzekraczalny termin realizacji to 10 dni kalendarzowych) – punktacja wspólna dla obydwu części
3.)-30 % termin przydatności do użycia (do 3 punktów).
3.1.) dla części I i II: Minimalny termin przydatności do użycia od dostawy do Zamawiającego - 4 miesiące – 0 pkt; 5 miesięcy- 1 pkt, 6 miesięcy – 2 pkt; 7 miesięcy – 3 pkt.
3.2.) dla części III: Minimalny termin przydatności - 8 miesięcy – 0 pkt; 10 miesięcy- 1 pkt, 12 miesięcy – 2 pkt; 13 miesięcy – 3 pkt.
Pod częścią cenową oferty należy zadeklarować termin przydatności do użycia i termin realizacji dostaw
|
| |