DOSTAWA KOMPUTERÓW, TERMINALI, DRUKAREK LASEROWYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH ORAZ CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY

Publication date 2017-06-05
End date 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525352-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302311008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) komputerów, terminali, drukarek laserowych, komputerów przenośnych oraz części i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b0253e8-9bfb-423a-aaf8-073e139321b1
Biuletyn 525352-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Bydgoszczy
Zamawiajacy adres ulica ul. Jezuicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85102
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-52 32 88 157, 5858453
Zamawiajacy fax (052) 58 58 273, 5858833
Zamawiajacy email przetargi@um.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA KOMPUTERÓW, TERMINALI, DRUKAREK LASEROWYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH ORAZ CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Numer referencyjny WZP.271.32.2016.B
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) komputerów, terminali, drukarek laserowych, komputerów przenośnych oraz części i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta
Cpv glowny przedmiot 30231100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ: iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy. Wskazanie w ofercie terminu wykonania zamówienia niezgodnego z powyższymi zapisami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp
Inne dokumenty niewymienione 1)) wypełniony formularz ofertowy wraz z właściwymi załącznikami do formularza ofertowego (w zależności od tego, na które pakiety Wykonawca składa ofertę), 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 3) pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne), 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia, 5)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 6)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, 3) zmiany warunków gospodarczych, 4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, 5) niedostępności modelu sprzętu zaoferowanego na etapie składania ofert – Zamawiający dopuszcza dostawę innego modelu sprzętu spełniającego wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia. 6) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pokój nr 208 do dnia 13.6.2017r. do godz. 12:00. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.6.2017r. o godz. 12:15 w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pokój 209.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) terminali
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) monitorów LCD typ I,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) monitoów LCD typ II,
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) drukarek laserowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) komputerów przenośnych
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)