GuidZP400 |
6b0253e8-9bfb-423a-aaf8-073e139321b1
|
Biuletyn |
525352-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Bydgoszczy
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jezuicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85102
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-52 32 88 157, 5858453
|
Zamawiajacy fax |
(052) 58 58 273, 5858833
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
www.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.um.bydgoszcz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA KOMPUTERÓW, TERMINALI, DRUKAREK LASEROWYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH ORAZ CZĘŚCI I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
|
Numer referencyjny |
WZP.271.32.2016.B
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) komputerów, terminali, drukarek laserowych, komputerów przenośnych oraz części i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta
|
Cpv glowny przedmiot |
30231100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
21 dni od daty podpisania umowy.
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ:
iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
Wskazanie w ofercie terminu wykonania zamówienia niezgodnego z powyższymi zapisami skutkować będzie odrzuceniem oferty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)) wypełniony formularz ofertowy wraz z właściwymi załącznikami do formularza ofertowego (w zależności od tego, na które pakiety Wykonawca składa ofertę),
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
3) pełnomocnictwo (jeśli jest konieczne),
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia,
5)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
6)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby,
7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy,
3) zmiany warunków gospodarczych,
4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie,
5) niedostępności modelu sprzętu zaoferowanego na etapie składania ofert – Zamawiający dopuszcza dostawę innego modelu sprzętu spełniającego wszystkie parametry określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
6) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pokój nr 208 do dnia 13.6.2017r. do godz. 12:00. 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.6.2017r. o godz. 12:15 w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pokój 209.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
21 dni od daty podpisania umowy.
z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ
iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) terminali
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) monitorów LCD typ I,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) monitoów LCD typ II,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet IV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) drukarek laserowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet V
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 21 dni od daty podpisania umowy. z zastrzeżeniem pkt. XIII.2.3) SIWZ iż minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (fabrycznie nowych) komputerów przenośnych
|
| |