Dostawa sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych – z podziałem na 4 części – postępowanie nr 81/D

Publication date 2017-06-05
End date 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525354-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 351100008, 444821003, 249512203
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych, z podziałem na 4 części:
Część I – Dostawa zasysaczy dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 2 i 6 do SIWZ.
Część II - Dostawa armatury i osprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 3 i 6 do SIWZ.
Część III - Dostawa węży ssawnych i tłocznych dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 4 i 6 do SIWZ.
Część IV - Dostawa środka pianotwórczego dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 5 i 6 do SIWZ.

2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: magazyn RZI w Olsztynie, ul. Saperska 1,
w godzinach 7:30 - 13:00;

3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres:
• Część I: minimum 12 – maksimum 24 miesięcy,
• Część II: minimum 12 – maksimum 24 miesięcy,
• Część III: minimum 12 – maksimum 24 miesięcy,
• Część IV: minimum 36 – maksimum 48 miesięcy,

4. Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne towaru z tytułu rękojmi;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45d3e23f-91e5-41f2-af03-95eb0bbf428e
Biuletyn 525354-N-2017
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Regon 510698342
Zamawiajacy adres ulica Saperska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48261321600
Zamawiajacy fax +48261321689
Zamawiajacy email rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna MON
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rziolsztyn.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, pok. 110 w siedzibie Zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych – z podziałem na 4 części – postępowanie nr 81/D
Numer referencyjny 81/D
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych, z podziałem na 4 części: Część I – Dostawa zasysaczy dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 2 i 6 do SIWZ. Część II - Dostawa armatury i osprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 3 i 6 do SIWZ. Część III - Dostawa węży ssawnych i tłocznych dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 4 i 6 do SIWZ. Część IV - Dostawa środka pianotwórczego dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 5 i 6 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: magazyn RZI w Olsztynie, ul. Saperska 1, w godzinach 7:30 - 13:00; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: • Część I: minimum 12 – maksimum 24 miesięcy, • Część II: minimum 12 – maksimum 24 miesięcy, • Część III: minimum 12 – maksimum 24 miesięcy, • Część IV: minimum 36 – maksimum 48 miesięcy, 4. Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne towaru z tytułu rękojmi;
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 91999,19
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp Zamawiający, w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, tj. w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczenia woli, wzywa Wykonawców do złożenia dokumentu wraz z ofertą; 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 7) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 8) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 9) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 10) Oświadczenia, o których mowa w pkt 4-8 należy złożyć wg wzoru w załączniku do SIWZ. 11) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1–8.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca składa: • w części I: - ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez CNBOP (dotyczy poz. nr 1 i 2 opisu przedmiotu zamówienia), - karty katalogowe, pozwalające na jednoznaczną identyfikację wyrobów (dotyczy poz. 1 i 2 opisu przedmiotu zamówienia). • w części II: - ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez CNBOP (dotyczy poz. nr 1 - 7 opisu przedmiotu zamówienia), - deklarację (certyfikat) zgodności (dotyczy poz. nr 8 - 10 opisu przedmiotu zamówienia), - karty katalogowe, pozwalające na jednoznaczną identyfikację wyrobów (dotyczy poz. 1 - 10 opisu przedmiotu zamówienia). • w części III: - ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez CNBOP (dotyczy poz. nr 1, 2, 5 i 6 opisu przedmiotu zamówienia), - deklarację (certyfikat) zgodności (dotyczy poz. nr 3 i 4 opisu przedmiotu zamówienia), - karty katalogowe, pozwalające na jednoznaczną identyfikację wyrobów (dotyczy poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia). • w części IV: - ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez CNBOP (dotyczy poz. nr 1 opisu przedmiotu zamówienia), - kartę informacyjną zawierającą dane techniczne i zakres stosowania środka (dotyczy poz. nr 1 opisu przedmiotu zamówienia), - kartę katalogową, pozwalającą na jednoznaczną identyfikację wyrobu (dotyczy poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia).
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: • Część I: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). • Część II: 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100). • Część III: 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100). • Część IV: 420,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia złotych 00/100). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego – pok. 27 w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w dniu składania ofert do godziny 12:30. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych – z podziałem na 4 części – postępowanie nr 81/D. Część I – Dostawa zasysaczy dla wojskowych straży pożarnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8918,70
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część I – Dostawa zasysaczy dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 2 i 6 do SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: magazyn RZI w Olsztynie, ul. Saperska 1, w godzinach 7:30 - 13:00; Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 12 – maksimum 24 miesięcy, Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne towaru z tytułu rękojmi.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych – z podziałem na 4 części – postępowanie nr 81/D. Część II - Dostawa armatury i osprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31683,74
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część II – Dostawa armatury i osprzętu pożarniczego dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 3 i 6 do SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: magazyn RZI w Olsztynie, ul. Saperska 1, w godzinach 7:30 - 13:00; Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 12 – maksimum 24 miesięcy, Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne towaru z tytułu rękojmi.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych – z podziałem na 4 części – postępowanie nr 81/D. Część III – Dostawa węży ssawnych i tłocznych dla wojskowych straży pożarnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44482100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37178,86
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część III – Dostawa węży ssawnych i tłocznych dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 4 i 6 do SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: magazyn RZI w Olsztynie, ul. Saperska 1, w godzinach 7:30 - 13:00; Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 12 – maksimum 24 miesięcy, Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne towaru z tytułu rękojmi.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu na wyposażenie wojskowych straży pożarnych – z podziałem na 4 części – postępowanie nr 81/D. Część IV - Dostawa środka pianotwórczego dla wojskowych straży pożarnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24951220-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14217,89
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Część IV – Dostawa środka pianotwórczego dla wojskowych straży pożarnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 5 i 6 do SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: magazyn RZI w Olsztynie, ul. Saperska 1, w godzinach 7:30 - 13:00; Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 36 – maksimum 48 miesięcy, Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne towaru z tytułu rękojmi.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)