Zakup i dostawa wyposażenia do 4 pracowni w ramach realizacji zadania pn.: „Szkoła TIK- rewolucja technologiczna w edukacji w Szkole Podstawowej w Jaworowie - wprowadzenie technologii TIK w pracowniach matematycznej, cyfrowej, przyrodniczej i matematyczno-przyrodniczej oraz stworzenie Podwórka Edukacyjno-Terapeutycznego – jako podstawowych narzędzi wspierających rozwój i kształcenie uczniów, w tym uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych”

Publication date 2017-06-05
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Gmina Wiązów
Miejscowość Wiązów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525394-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do 4 pracowni w ramach realizacji zadania pn.: „Szkoła TIK- rewolucja technologiczna w edukacji w Szkole Podstawowej w Jaworowie - wprowadzenie technologii TIK w pracowniach matematycznej, cyfrowej, przyrodniczej i matematyczno-przyrodniczej oraz stworzenie Podwórka Edukacyjno-Terapeutycznego – jako podstawowych narzędzi wspierających rozwój i kształcenie uczniów, w tym uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych”. Zamówienie obejmuje wyposażenie: pracowni cyfrowej; pracowni matematycznej 4-6; pracowni przyrodniczej; pracowni matematyczno - przyrodniczej 1-3; gabinet pedagoga; pracownie ze sprzętem komputerowym; sale lekcyjne 1-6.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1763a8d5-c04c-45a2-9352-6b1a1b42d2f3
Biuletyn 525394-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Wiązów
Regon 00052990100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Wiązów
Zamawiajacy kod pocztowy 57-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3931136 w. 14 ,3931095
Zamawiajacy fax 71 3931058
Zamawiajacy email magdalena.bartosz@wiazow.pl
Adres strony url www.wiazow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7 Infrastruktura edukacyjna, Działanie 7.1 Inwestycje w edukacje przedszkolną, podstawowa i gimnazjalna, poddziałanie 7.1.1 Inwestycje w edukacje przedszkolną, podstawowa i gimnazjalną - konkursy horyzontalne – nabór na OSI.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wiazow.madkom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wiazow.madkom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wiązów z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy Wiązów pl. Wolności 37, 57-120 Wiązów pok. nr 11 – „Sekretariat” I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia do 4 pracowni w ramach realizacji zadania pn.: „Szkoła TIK- rewolucja technologiczna w edukacji w Szkole Podstawowej w Jaworowie - wprowadzenie technologii TIK w pracowniach matematycznej, cyfrowej, przyrodniczej i matematyczno-przyrodniczej oraz stworzenie Podwórka Edukacyjno-Terapeutycznego – jako podstawowych narzędzi wspierających rozwój i kształcenie uczniów, w tym uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych”
Numer referencyjny BS.271.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do 4 pracowni w ramach realizacji zadania pn.: „Szkoła TIK- rewolucja technologiczna w edukacji w Szkole Podstawowej w Jaworowie - wprowadzenie technologii TIK w pracowniach matematycznej, cyfrowej, przyrodniczej i matematyczno-przyrodniczej oraz stworzenie Podwórka Edukacyjno-Terapeutycznego – jako podstawowych narzędzi wspierających rozwój i kształcenie uczniów, w tym uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych”. Zamówienie obejmuje wyposażenie: pracowni cyfrowej; pracowni matematycznej 4-6; pracowni przyrodniczej; pracowni matematyczno - przyrodniczej 1-3; gabinet pedagoga; pracownie ze sprzętem komputerowym; sale lekcyjne 1-6.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy kwotę co najmniej 80.000,00 (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100), wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez pomiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmować wykonanie co najmniej 2 zadań (kontraktów) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 złotych (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100) netto każde. Załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy kwotę co najmniej 80.000,00 (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100), wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez pomiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmować wykonanie co najmniej 2 zadań (kontraktów) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 złotych (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100) netto każde. Załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony druk „Oferta” – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zaaprobowany wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ; 3) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez osoby trzecie; 4) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika; 5) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium Zmawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). Wadium może być, zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie o/Wiązów numer rachunku: 41 9585 0007 0040 0400 1544 0030. Wadium należy wpłacić na wyżej podany rachunek bankowy do dnia 14 czerwca 2017 roku. Powyższy termin wniesienia wadium uważa się za zachowany, gdy kwota wadium znajdzie się w tym dniu do godz. 9.00 na podanym koncie Urzędu Miasta i Gminy Wiązów. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. W przypadku zaistnienia sytuacji, w której Wykonawca będzie zabiegał o dokonanie zmian w załączonym wzorze umowy, zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu, przed terminem składania ofert, zgodnie z brzmieniem art. 38 ustawy Pzp, propozycje zmian wraz z ich uzasadnieniem, w celu ustosunkowania się do nich przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie prześle Zamawiającemu wspomnianych propozycji zmian, nie może dochodzić później wprowadzania innych zapisów umowy, której wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, 2) sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; 3) tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany; 4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 5) w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny dla wyeliminowania tych błędów; 6) wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego (np: powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy, powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, w takim wypadku wynagrodzenie wykonawcy pozostaje bez zmian); 7) zmiany terminu zakończenia realizacji zadania, będącego następstwem działania organów administracji publicznej; 8) powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)