Dostawa wyrobów medycznych

Publication date 2017-06-05
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525207-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na zamówienie Zamawiającego asortymentu medycznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na poszczególne Zadania:
1) Zadanie Nr 1. Cewniki i rurki intubacyjne,
2) Zadanie Nr 2. Wyroby medyczne różne,
3) Zadanie Nr 3. Igły sterylne,
4) Zadanie Nr 4. Akcesoria do receptury oraz osłonki,
5) Zadanie Nr 5. Kaniule i strzykawki,
6) Zadanie Nr 6. Wyroby medyczne różne,
7) Zadanie Nr 7. Elektrody do EKG i akcesoria,
8) Zadanie Nr 8. Zamknięte systemy do odsysania,
9) Zadanie Nr 9. Nóż monopolarny i czyściki sterylne do elektrod,
10) Zadanie Nr 10. Zestaw do punkcji opłucnej,
11) Zadanie Nr 11. Akcesoria stomatologiczne,
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy.
2. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku asortymentu wymienionego jako medyczny zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) oraz być zgodny z prawem Unii Europejskiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 54c331c7-9dc4-4861-9f14-5ed78b5dae0b
Biuletyn 525207-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
Regon 28031463200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 524 53 50, 89 524 53 80
Zamawiajacy fax 89 524 53 80
Zamawiajacy email przetargi@szpital.uwm.edu.pl
Adres strony url www.usk-olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.usk-olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk-olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna zastrzeżona jest dla składania oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz pełnomocnictw
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska 30, Sekretariat Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych
Numer referencyjny 18/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na zamówienie Zamawiającego asortymentu medycznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na poszczególne Zadania: 1) Zadanie Nr 1. Cewniki i rurki intubacyjne, 2) Zadanie Nr 2. Wyroby medyczne różne, 3) Zadanie Nr 3. Igły sterylne, 4) Zadanie Nr 4. Akcesoria do receptury oraz osłonki, 5) Zadanie Nr 5. Kaniule i strzykawki, 6) Zadanie Nr 6. Wyroby medyczne różne, 7) Zadanie Nr 7. Elektrody do EKG i akcesoria, 8) Zadanie Nr 8. Zamknięte systemy do odsysania, 9) Zadanie Nr 9. Nóż monopolarny i czyściki sterylne do elektrod, 10) Zadanie Nr 10. Zestaw do punkcji opłucnej, 11) Zadanie Nr 11. Akcesoria stomatologiczne, - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. 2. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku asortymentu wymienionego jako medyczny zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) oraz być zgodny z prawem Unii Europejskiej.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, chyba że posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, dotyczące dopuszczenia oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Oryginał lub kopię materiałów producenta w języku kraju producenta lub w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, umożliwiające zweryfikowanie parametrów technicznych zaoferowanych w ofercie oraz fotografię zaoferowanego asortymentu - ze wskazaniem, której części zamówienia oraz pozycji asortymentowej dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo – cenowy. 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelki zamiany umowy zostały przewidziane oraz szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie Nr 1.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Cewniki i rurki intubacyjne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne różne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Igły sterylne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Akcesoria do receptury oraz osłonki - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Kaniule i strzykawki - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Wyroby medyczne różne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Elektrody do EKG i akcesoria - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Zamknięte systemy do odsysania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Załącznik nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Nóż monopolarny i czyściki sterylne do elektrod - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Załącznik nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Zestaw do punkcji opłucnej - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zadanie nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Akcesoria stomatologiczne - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Dostarczanie faktur w wersji elektronicznej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Oznakowanie na opakowaniu w języku polskim
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy cząstkowej
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)