GuidZP400 |
55640fd4-a040-4d92-890f-183e8531ff9a
|
Biuletyn |
525151-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
|
Regon |
14501700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Batorego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70207
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 4403423, 4403523
|
Zamawiajacy fax |
914 403 441
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ums.gov.pl
|
Adres strony url |
www.ums.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
część II - Modernizacja toru wodnego Świnoujście-Szczecin do głębokości 12,5 m w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2017-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ums.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ums.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga aby oferta złożona była w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Morski w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 110
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Morskiego w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
PO-II-370/ZZP-3/21/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Morskiego w Szczecinie.
2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
1) Zakres zamówienia został podzielony na VI części według specyfikacji określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorach umów.
Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia osobno bądź na dowolną liczbę części łącznie bądź na całość zamówienia wypełniając stosowny formularz ofertowy 1A, i/lub 1B, i/lub 1C i/lub 1D, i/lub 1E, i/lub 1F.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
ZŁ
|
Okres w dniach |
60
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy,
b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany w zależności od wybranej części zamówienia Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1A, i/lub 1B,i/lub 1C i/lub 1D, i/lub 1E i/lub 1F do SIWZ;
2) specyfikację techniczną oferowanego sprzętu komputerowego – adekwatnie do części na którą Wykonawca składa ofertę.
3) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli są wymagane;
4) dokumenty dotyczące zdolności lub sytuacji innych podmiotów wymienionych w ust. 2;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|