Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie

Publication date 2017-06-05
End date 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525027-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1.1. Zakup i dostawa mebli szkolnych- część nr 1 zamówienia.
1.2. Zakup i dostawa stołów demonstracyjnych- część nr 2 zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy:
4.1. Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie; Ul. Konstytucji 3 Maja 12
4.2. Żłobek Miejski w Mikołowie im. Tadeusza Więcka; ul. Krakowska 30
4.3. Zespół Szkół nr 2 w Mikołowie; Ul. Gliwicka 299
4.4. Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków; ul. Bandurskiego 1
4.5. Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Zamkowa 1
4.6. Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego, ul. Wolności 27

5. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5 do siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df3fac55-c2d4-48cd-90e3-286141b66cc0
Biuletyn 525027-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Regon 365421894
Zamawiajacy adres ulica Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 510219434
Zamawiajacy email zamowienia@cuw.mikolow.eu
Adres strony url http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Karola Miarki 9, 43-190 Mikołów
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostek podlegających pod Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie
Numer referencyjny CUW/38/2017/DDP/ŻM/ZS2/SP3/SP7/SP8
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci wszystkich części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.1. Zakup i dostawa mebli szkolnych- część nr 1 zamówienia. 1.2. Zakup i dostawa stołów demonstracyjnych- część nr 2 zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: 4.1. Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie; Ul. Konstytucji 3 Maja 12 4.2. Żłobek Miejski w Mikołowie im. Tadeusza Więcka; ul. Krakowska 30 4.3. Zespół Szkół nr 2 w Mikołowie; Ul. Gliwicka 299 4.4. Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków; ul. Bandurskiego 1 4.5. Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Zamkowa 1 4.6. Szkoła Podstawowa nr 8 im. Wojciecha Korfantego, ul. Wolności 27 5. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania umów z każdą jednostką wymienioną w pkt. I SIWZ oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Załączniku nr 5 do siwz
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa mebli szkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa stołów demonstracyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy od dnia zawarcia umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji jakości
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)