GuidZP400 |
549c7b89-42a1-433c-baf4-eedc83842770
|
Biuletyn |
525026-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Regon |
30166400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kaszubska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 673 889
|
Zamawiajacy fax |
627 673 889
|
Zamawiajacy email |
przetarg@krwiodawstwo.kalisz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny ZOZ
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krwiodawstwo.kalisz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
RCKiK w Kaliszu ul. Kaszubska 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
reorganizacja środowiska produkcyjnego do obsługi systemu Bank Krwi oraz zakup i dostawa fabrycznie nowego serwera wraz z instalacją niezbędnego oprogramowania i aktualizacją środowiska produkcyjnego do obsługi systemu BANK KRWI autorstwa ASSECO Poland S.A. użytkowanego w RCKiK w Kaliszu, wdrożenie systemu wysokiej niezawodności z wykorzystaniem dotychczas używanego serwera IBM Power 5 wraz z podniesieniem wersji systemu operacyjnego do zgodnej z zamawianym serwerem.
|
Numer referencyjny |
RCKiK/18-I/4/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Postępowanie o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy prawo zamówień publicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
500000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
informacje zawarte w siwz
|
Zakresie warunkow udzialu |
informacje zawarte w siwz
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
informacje zawarte w siwz
|
Inne dokumenty niewymienione |
informacje zawarte w siwz
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy:
1.1 zmiana wartości - jeżeli po dacie podpisania umowy nastąpią jakiekolwiek zmiany w podatku VAT, które podwyższą lub obniżą cenę, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość przedmiotu umowy.
2.Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3
ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
2.1 zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy;
2.2 powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą” skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
1.3 powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących „siła wyższą”, grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
3. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub
Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.
Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|