GuidZP400 |
9fea7225-6503-4e22-b2a5-749b6066fe7e
|
Biuletyn |
525009-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wrocławski Zespół Żłobków
|
Regon |
021545051
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+4871 365 03 46
|
Zamawiajacy fax |
+4871 365 03 47
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzz.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.wzz.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocławski Zespół Żłobków ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę garnków, GN, patelni do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu. Znak postępowania: ZP-46/WZŻ/2017
|
Numer referencyjny |
Znak postępowania: ZP-46/WZŻ/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa garnków, GN, patelni do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu.
Znak postępowania: ZP-46/WZŻ/2017
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 4 do SIWZ – Projekcie umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39221130-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgoda stron wyrażoną na piśmie pod
rygorem nieważności.
2.Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
1)gdy urządzenia których dostarczanie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że zamienne urządzenia spełniają wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, ze cena nie ulega podwyższeniu,
3. Zmiana osób przewidzianych do współpracy, wskazanych w §9 nie wymaga aneksu
lecz pisemnego zawiadomienia.
|
IV 4 4 data |
2017-06-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Oferta musi się składać z:
7.1. oświadczeń i dokumentów wymienione i zgodnie z rozdz. VI pkt 1 i 2 SIWZ;
7.2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ
7.3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ);
7.4 Formularza Asortymentowo-Cenowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
7.5 (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
(zgodnie z rozdz. X pkt 8 SIWZ).
|