Dostawa tonerów, tuszy, wkładów drukujących, cartridży.

Publication date 2017-06-05
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522542-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa tonerów, tuszy, wkładów drukujących, cartridży. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 449bef32-8eff-4318-9298-4baaa21a78bb
Biuletyn 522542-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie
Regon 1126394600805
Zamawiajacy adres ulica ul. Chełmżyńska
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-247
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 32 61 010
Zamawiajacy fax 22 32 61 001
Zamawiajacy email warszawa@amw.com.pl
Adres strony url www.amw.com.pl
Adres strony internetowej www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja Wykonawcza
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa, pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Chełmżyńska 9, 04-247 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tonerów, tuszy, wkładów drukujących, cartridży.
Numer referencyjny OW-ZP.7720.24.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa tonerów, tuszy, wkładów drukujących, cartridży. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Część A – dokumenty składane wraz z ofertą 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 3. formularz oferty stanowiący załącznik nr 1, formularz szczegółowy cenowy stanowiący załącznik nr 1A oraz pełnomocnictwo jeżeli wymagane.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)