Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Zespole Szkół w Hłudnie

Publication date 2017-06-06
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Hłudnie
Miejscowość Nozdrzec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523807-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Szkół w Hłudnie artykułó spożywczych według podziału na pakiety (zadania):
ZADANIE 1 – Artykuły spożywcze różne i produkty suszone różne
ZADANIE 2 – Mięso i przetwory mięsne drób oraz wędliny
ZADANIE 3 – Warzywa, owoce świeże i podobne produkty oraz jaja
ZADANIE 4 – Produkty mleczarskie
ZADANIE 5 – Wyroby garmażeryjne (świeże)
ZADANIE 6 – Pieczywo
Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest przybliżona i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych uczniów w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw określona została w złącznikach od nr 1 do nr 6 do formularza ofertowego. Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem lub drogą e - mail na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą (szczegóły we wzorze umowy). W przypadku pieczywa dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godziny 7 00,a jogurtów do godziny 10 00 . Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ce1d414-e77e-4033-8e7a-850fa14eb48e
Biuletyn 523807-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół w Hłudnie
Regon 37115403000000
Zamawiajacy adres ulica Hłudno
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Nozdrzec
Zamawiajacy kod pocztowy 36245
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 398 570
Zamawiajacy fax 134 398 571
Zamawiajacy email zshludno@wp.pl
Adres strony url https://zshludno.edupage.org
Adres strony internetowej Gmina Nozdrzec, 36 - 245 Nozdrzec, Nozdrzec 224
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zshludno.edupage.org
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zshludno.edupage.org/text9/?
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty można składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustaw z 23. 11. 2012 r. (Prawo Pocztowe Dz. U. 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 130), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół w Hłudnie, 36 - 245 Nozdrzec, Hłudno 89
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Zespole Szkół w Hłudnie
Numer referencyjny ZSH/017/ZP/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu 1. Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Szkół w Hłudnie artykułó spożywczych według podziału na pakiety (zadania): ZADANIE 1 – Artykuły spożywcze różne i produkty suszone różne ZADANIE 2 – Mięso i przetwory mięsne drób oraz wędliny ZADANIE 3 – Warzywa, owoce świeże i podobne produkty oraz jaja ZADANIE 4 – Produkty mleczarskie ZADANIE 5 – Wyroby garmażeryjne (świeże) ZADANIE 6 – Pieczywo Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest przybliżona i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych uczniów w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw określona została w złącznikach od nr 1 do nr 6 do formularza ofertowego. Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem lub drogą e - mail na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą (szczegóły we wzorze umowy). W przypadku pieczywa dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godziny 7 00,a jogurtów do godziny 10 00 . Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc Euro
Data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-26T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Artykuły spożywcze różne i produkty suszone różne (wykaz ilościowy i asortymentowy według załącznika nr 1 do formularz ofertowego)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Mięso i przetwory mięsne drób oraz wędliny (wykaz ilościowy i asortymentowy według załącznika nr 2 do formularz ofertowego)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Warzywa, owoce świeże i podobne produkty oraz jaja (wykaz ilościowy i asortymentowy według załącznika nr 3 do formularza ofertowego)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie (wykaz ilościowy i asortymentowy według załącznika nr 4 do formularza ofertowego)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Wyroby garmażeryjne świeże, (wykaz ilościowy i asortymentowy według załącznika nr 5 do formularza ofertowego).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-09-04T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo (wykaz ilościowy i asortymentowy według załącznika nr 6 do formularz ofertowego)
  

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)