Wykonanie elektronicznej ewidencji organizacji ruchu dla dróg publicznych kategorii gminnej na terenie m.st. Warszawy w 3 dzielnicach: Śródmieście, Ochota, Włochy oraz ewidencji organizacji ruchu dla wybranych odcinków dróg podlegających Zarządowi Dróg Miejskich, w zgodzie ze strukturą systemu eDIOM wraz ze skaningiem laserowym oraz objazdem video (zdjęcia)i przekazaniem tych danych zamawiającemu

Publication date 2017-06-06
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526134-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 723000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elektronicznej ewidencji organizacji ruchu dla dróg publicznych kategorii gminnej na terenie m.st. Warszawy w 3 dzielnicach: Śródmieście, Ochota, Włochy oraz ewidencji organizacji ruchu dla wybranych odcinków dróg podlegających Zarządowi Dróg Miejskich, w zgodzie ze strukturą systemu eDIOM wraz ze skaningiem laserowym oraz objazdem video (zdjęcia)i przekazaniem tych danych zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7155ca89-115d-4238-83e7-9052171373c0
Biuletyn 526134-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Regon 015259640
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 4431400
Zamawiajacy fax +48 22 4431402
Zamawiajacy email mkaras@um.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 412, 00-095 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie elektronicznej ewidencji organizacji ruchu dla dróg publicznych kategorii gminnej na terenie m.st. Warszawy w 3 dzielnicach: Śródmieście, Ochota, Włochy oraz ewidencji organizacji ruchu dla wybranych odcinków dróg podlegających Zarządowi Dróg Miejskich, w zgodzie ze strukturą systemu eDIOM wraz ze skaningiem laserowym oraz objazdem video (zdjęcia)i przekazaniem tych danych zamawiającemu
Numer referencyjny ZP/AC/271/II-87/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elektronicznej ewidencji organizacji ruchu dla dróg publicznych kategorii gminnej na terenie m.st. Warszawy w 3 dzielnicach: Śródmieście, Ochota, Włochy oraz ewidencji organizacji ruchu dla wybranych odcinków dróg podlegających Zarządowi Dróg Miejskich, w zgodzie ze strukturą systemu eDIOM wraz ze skaningiem laserowym oraz objazdem video (zdjęcia)i przekazaniem tych danych zamawiającemu.
Cpv glowny przedmiot 72300000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 240000,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 50% wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2017-09-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawcy wykażą , że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę o wartości min. 100.000,00 zł brutto polegającą na poprawnym wykonaniu elektronicznej ewidencji organizacji ruchu dla dróg publicznych kategorii co najmniej powiatowej w granicach administracyjnych miast wraz ze skaningiem laserowym, z którego pozyskane zostaną ww. dane oraz z wideorejestracją tych dróg i przekazaniem tych danych Zamawiającemu w formie elektronicznej (ewidencja OR + skaning laserowy + wideorejestracja); b) Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobą lub zespołem osób, posiadających łącznie doświadczenie w pozyskiwaniu danych za pomocą mobilnego skaningu laserowego, późniejszej obróbki tych danych w celu otrzymania właściwej wizualizacji, oraz korzystania z tak powstałej chmury punktów w celu wstawiania oznakowania we właściwym układzie współrzędnych, tworząc w ten sposób dane do przekazania.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 12.2. lit. a) SIWZ; b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:  referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane; – oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usługi wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności, które będą przez te osoby wykonywane w ramach realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt 12.2. lit. b) SIWZ wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ; d) Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.)potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III ogłoszenia (pkt 13 SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oryginał pisemnego oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony zastrzegają sobie możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach: a) zmiany w przepisach prawa, b) zajścia okoliczności, na które Strony nie miały wpływu, a dotyczących działań lub zaniechań właściwych organów, osób trzecich, Zamawiającego lub osób upoważnionych przez Strony, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu Umowy, a skutkujących – bezpośrednio lub pośrednio – znacznym utrudnieniem lub uniemożliwieniem spełnienia świadczeń Stron w sposób określony przy podpisaniu Umowy, o ile wyżej wymienione okoliczności mają charakter obiektywny.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na numer postępowania: ZP/AC/271/II-87/17. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Agata Cendrowska nr tel.:(22) 443-14-16. Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, IV piętro, sala nr 421, w dniu 14.06.2017 r. o godzinie 11:00.

Criterion

Kryteria Rozdzielczość wykonywanych zdjęć z objazdu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin zrealizowania zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)