Dostawa i montaż sprzętu mechanicznego dla 2 szkół objętych projektem Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną

Publication date 2017-06-06
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
Miejscowość Cieszyn
Województwo śląskie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526654-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 420000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu dla: Centrum Kształcenia Praktycznego i Zawodowego w Bażanowicach stanowiącego wyposażenie sali warsztatów szkolnych/pracowni obrabiarek uniwersalnych, warsztatów szkolnych/pracowni tokarek CNC, warsztatów szkolnych/pracowni frezarek CNC oraz Zespołu Szkół Technicznych w Ustroniu stanowiącego wyposażenie sali nr 2 warsztatów szkolnych/pracowni wspomagania projektowania i wytwarzania części maszyn.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części:
część 1 – dostawa i montaż sprzętu: tokarki i frezarki uniwersalne
część 2 – dostawa i montaż sprzętu: tokarki i frezarki CNC
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki nr 6, 7 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e6e0f54-ea43-4b51-bee3-49b189f7085a
Biuletyn 526654-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
Regon 7218622400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bobrecka
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Cieszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 43400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 334 777 213
Zamawiajacy fax 334 777 133
Zamawiajacy email wiz@powiat.cieszyn.pl
Adres strony url bip.powiat.cieszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat.cieszyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat.cieszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż sprzętu mechanicznego dla 2 szkół objętych projektem Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim poprzez inwestycje w infrastrukturę edukacyjną
Numer referencyjny ZP.272.24.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu dla: Centrum Kształcenia Praktycznego i Zawodowego w Bażanowicach stanowiącego wyposażenie sali warsztatów szkolnych/pracowni obrabiarek uniwersalnych, warsztatów szkolnych/pracowni tokarek CNC, warsztatów szkolnych/pracowni frezarek CNC oraz Zespołu Szkół Technicznych w Ustroniu stanowiącego wyposażenie sali nr 2 warsztatów szkolnych/pracowni wspomagania projektowania i wytwarzania części maszyn. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części: część 1 – dostawa i montaż sprzętu: tokarki i frezarki uniwersalne część 2 – dostawa i montaż sprzętu: tokarki i frezarki CNC Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki nr 6, 7 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 105
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty minimum: - 1 dostawę wraz z montażem sprzętu (tokarka lub / i frezarka uniwersalna) o wartości minimum 40.000zł brutto – dla części 1 oraz - 1 dostawę wraz z montażem sprzętu o wartości minimum 50.000zł brutto (tokarka lub / i frezarka CNC) dla części 2.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) i załączniku nr 3 (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 2 i 3 do SIWZ; 1.2 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1; 1.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - w zakresie części 1: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), - w zakresie części 2: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą zawarł umową zgodną z treścią projektu umowy, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 3) zmiany stawki podatku VAT; wartość umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku VAT lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku VAT, przy czym wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; 5) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż sprzętu: tokarki i frezarki uniwersalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 105
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż sprzętu: tokarki i frezarki CNC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 105
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Przedłużony okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Skrócony termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)