Zakup i dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych

Publication date 2017-06-06
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 4724
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525018-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f7bb559-0240-43fb-a85b-49f52a5e7f91
Biuletyn 525018-N-2017
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 4724
Regon 12086371600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tyniecka
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 132 569
Zamawiajacy fax 261 132 510
Zamawiajacy email jw4724.szp.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.jw4724.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://jw4724.wp.mil.pl [miejsce: zamówienia publiczne - zamówienia 2017]
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy składać na adres Jednostki Wojskowej 4724
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków w kancelarii jawnej bud. nr 2, pok. 19
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny ZP/08/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy zakres zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu o rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące: zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku gdy: -ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie brutto określone w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione; Zmiany, uchylenia postanowień i uzupełnienia w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę, mogą być wprowadzane za zgodą obu Stron i wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)