Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m.st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000

Publication date 2017-06-06
End date 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi analizy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526211-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 723160003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m.st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne, stanowiące załącznik nr 1 do Wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4934b77b-cec0-4284-962d-81b4a0a228a9
Biuletyn 526211-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Regon 015259640
Zamawiajacy adres ulica Pl. Bankowy
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 4431400
Zamawiajacy fax +48 22 4431402
Zamawiajacy email mkaras@um.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 412, 00-095 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m.st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000
Numer referencyjny ZP/TD/271/II-88/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków dla Dzielnic: Bemowo, Białołęka, Bielany, Ochota, Praga Północ, Rembertów, Śródmieście, Targówek, Ursus, Ursynów, Wawer, Wesoła, Wilanów, Włochy, Wola, Żoliborz m.st. Warszawy, prowadzonego w systemie informatycznym ISEG 2000. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Warunki Techniczne, stanowiące załącznik nr 1 do Wzoru umowy.
Cpv glowny przedmiot 72316000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-01T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na wprowadzaniu zmian do operatu ewidencji gruntów i budynków, w tym również w części opisowej, prowadzonego w systemie informatycznym, o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł. - dysponują lub będą dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1629 ze zm.).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 12.2.1. SIWZ; b) dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – są wykonywane; – oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów; – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usługi wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności, które będą przez te osoby wykonywane w ramach realizacji zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 12.2.2. SIWZ wg wzoru określonego w Załączniku nr 8 do SIWZ; d) Zgodnie z par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „Rozporządzeniem”, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w par. 5 pkt 1-9 Rozporządzenia.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument (np. oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). 4) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. 5) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 i pkt 13, a w szczególności z zapisem pkt 13.2. lit. d) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 6) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 16 Wzoru umowy: 1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści wybranej Oferty, z wyłączeniem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmian nieistotnych oraz innych zmian dopuszczalnych na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W następujących przypadkach mogą nastąpić zmiany postanowień niniejszej Umowy: a) zaistnienie okoliczności siły wyższej, o której mowa w ust. 6, która będzie miała wpływ na termin realizacji i/lub przedmiot Umowy, co zostanie odpowiednio udokumentowane przez Stronę Umowy wnioskującą o zmianę i potwierdzone przez drugą Stronę Umowy, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem Umowy, c) stwierdzenie, że którekolwiek z postanowień Umowy jest niezgodne z prawem, d) zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed datą zawarcia Umowy, mających wpływ na przedmiot Umowy lub na warunki jego realizacji. 3. Zmiany warunków Umowy w następstwie przyczyn wymienionych w ust. 2 mogą dotyczyć: a) procedur o charakterze formalnym – z przyczyn wymienionych w ust. 2 lit. b), lit. c) oraz lit. d), b) zmniejszenia minimalnej liczby stron określonej w §1 ust. 4 z przyczyn wymienionych w ust. 2 lit. b), lit. c) oraz lit. d). 4. Zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i powinny być sporządzane jako kolejne aneksy zawierające datę i numer oraz podpisy Stron, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5. 5. Bez potrzeby aneksowania Umowy każda ze Stron może jednostronnie: a) dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, osób wyznaczonych do koordynowania wykonania Umowy, wskazanych w §15 ust. 3, b) wyznaczyć osobę zastępującą przedstawiciela Strony, przy czym dla swej skuteczności powyższe zmiany wymagają uprzedniego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, z zastrzeżeniem, że nie dochowanie obowiązku uprzedniego pisemnego powiadomienia rodzi takie skutki, jak by żadnych zmian nie dokonywano. W przypadku zmiany przedstawiciela Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednie pisemne pełnomocnictwo, o którym mowa w 15 ust. 4. 6. Za okoliczność siły wyższej Strony uznają zdarzenie zewnętrzne, nagłe, niepewne, którego żadna ze Stron przy zachowaniu należytej staranności nie mogła przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takie jak: działania władz publicznych, wojna, ataki terrorystyczne, strajki (z wyłączeniem strajków u Wykonawcy), klęski żywiołowe jak powódź, huragany, pożar, epidemie itp., zdarzenia, a także przypadki losowe związane z kluczowymi dla realizacji Umowy osobami, pod warunkiem powiadomienia drugiej Strony na piśmie o fakcie wystąpienia takiej okoliczności i udokumentowaniu jej właściwymi dowodami. 7. Zmiana Wykazu, o którym mowa w § 5 ust. 18 nie wymaga sporządzenia aneksu do Umowy, pod warunkiem zachowania procedur określonych w § 5.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiającym jest Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, w imieniu którego postępowanie prowadzi Biuro Geodezji i Katastru w Urzędzie m.st. Warszawy we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, przy udziale komisji przetargowej. 2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach proceduralnych jest: imię i nazwisko: Tomasz Domaszczyński, tel.: (022) 443-14-11. 3. 3. Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych przy ul. Senatorskiej 36, IV piętro, sala nr 415, 00-095 Warszawa w dniu 14.06.2017 r. o godz. 12:30 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm), zwanej dalej ustawą.

Criterion

Kryteria Termin gotowości do odbioru Aktualizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Aspekt społeczny
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)