GuidZP400 |
d86b12b3-e8c8-4f12-89ac-79ad89252b74
|
Biuletyn |
526577-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Adamówka
|
Regon |
53322200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Adamówka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
97
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Adamówka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37534
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 229 001
|
Zamawiajacy fax |
166 229 001
|
Zamawiajacy email |
ugjanek@wp.pl
|
Adres strony url |
www.adamowka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Krok w cyfrową przyszłość" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.adamowka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.adamowka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Adamówka 37-534 Adamówka 97
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Gmina Adamówka. Dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Majdanie Sieniawskim i Gimnazjum w Adamówce w ramach projektu: „Krok w cyfrową przyszłość"
|
Numer referencyjny |
SBD.271.6.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi TIK, pomocy dydaktycznych oraz pozostałego wyposażenia pracowni przyrodniczych do Szkoły Podstawowej w Majdanie Sieniawskim i Gimnazjum
w Adamówce w ramach projektu: „Krok w cyfrową przyszłość".
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
1) zakup i dostawa oraz montaż narzędzi TIK - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej' działalności zawodowej' -
zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
3) zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ,
2) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4,
3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 5 do SIWZ,
4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy),
5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ,
2. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 7 i 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w zakresie określonym przez zamawiającego w pkt 1.
4. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki:
1) oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
2) stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty; pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
3) oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 niniejszego działu dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
2) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
3) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
4) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia,
5) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia;
6) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|