Gmina Adamówka. Dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Majdanie Sieniawskim i Gimnazjum w Adamówce w ramach projektu: „Krok w cyfrową przyszłość"

Publication date 2017-06-06
End date 2017-06-16 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Adamówka
Miejscowość Adamówka
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 526577-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391622007, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi TIK, pomocy dydaktycznych oraz pozostałego wyposażenia pracowni przyrodniczych do Szkoły Podstawowej w Majdanie Sieniawskim i Gimnazjum
w Adamówce w ramach projektu: „Krok w cyfrową przyszłość".
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części:
1) zakup i dostawa oraz montaż narzędzi TIK - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d86b12b3-e8c8-4f12-89ac-79ad89252b74
Biuletyn 526577-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Adamówka
Regon 53322200000
Zamawiajacy adres ulica Adamówka
Zamawiajacy adres numer domu 97
Zamawiajacy miejscowosc Adamówka
Zamawiajacy kod pocztowy 37534
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 229 001
Zamawiajacy fax 166 229 001
Zamawiajacy email ugjanek@wp.pl
Adres strony url www.adamowka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Krok w cyfrową przyszłość" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.adamowka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.adamowka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Adamówka 37-534 Adamówka 97
Nazwa nadana zamowieniu Gmina Adamówka. Dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Majdanie Sieniawskim i Gimnazjum w Adamówce w ramach projektu: „Krok w cyfrową przyszłość"
Numer referencyjny SBD.271.6.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi TIK, pomocy dydaktycznych oraz pozostałego wyposażenia pracowni przyrodniczych do Szkoły Podstawowej w Majdanie Sieniawskim i Gimnazjum w Adamówce w ramach projektu: „Krok w cyfrową przyszłość". 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) zakup i dostawa oraz montaż narzędzi TIK - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej' działalności zawodowej' - zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3) zdolności technicznej lub zawodowej - zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, 2) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4, 3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 5 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy), 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 2. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 7 i 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w zakresie określonym przez zamawiającego w pkt 1. 4. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: 1) oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty; pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 3) oferta winna zawierać oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3 niniejszego działu dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT - jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 2) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 3) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 4) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia, 5) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia; 6) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
IV 4 4 data 2017-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup i dostawa oraz montaż narzędzi TIK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa oraz montaż narzędzi TIK
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)