ZAKUP I DOSTAWA SSAKÓW MEDYCZNYCH

Publication date 2017-06-06
End date 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525880-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup ssaków medycznych.
Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia należy ponadto:
1) dostawa i oddanie do eksploatacji przedmiotu umowy,
2) przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników bezpośredniego użytkownika w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji przedmiotu umowy,
3) świadczenie usługi gwarancyjno - serwisowej w okresie udzielonej gwarancji jakości
Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby ze znakiem CE zgodnie z dyrektywą 93/42/EEC, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b3e4ac5-9e63-43b5-807b-56ba05e8b432
Biuletyn 525880-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Regon 137222900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00315
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 966 160
Zamawiajacy fax 022 5966474, 8279354
Zamawiajacy email zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl
Adres strony url www.szpitalkarowa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalkarowa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalkarowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWA SSAKÓW MEDYCZNYCH
Numer referencyjny 02/06/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup ssaków medycznych. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia należy ponadto: 1) dostawa i oddanie do eksploatacji przedmiotu umowy, 2) przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników bezpośredniego użytkownika w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji przedmiotu umowy, 3) świadczenie usługi gwarancyjno - serwisowej w okresie udzielonej gwarancji jakości Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby ze znakiem CE zgodnie z dyrektywą 93/42/EEC, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 66484,00
Waluta calosc PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 4 ppkt a) - c), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Deklaracja zgodności zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211) – dotyczy wszystkich pakietów. b) Materiały informacyjne - prospekty, broszury, wyciągi z instrukcji, foldery itp., potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia parametrów technicznych. Zamawiający wymaga wskazania w sposób czytelny lub zaznaczenia przez Wykonawcę w załączonych materiałach, parametrów technicznych stanowiących odpowiedni odnośnik do wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia- dotyczy wszystkich pakietów.
Inne dokumenty niewymienione Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA. b) Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. c) Formularz - serwis gwarancyjny - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12774,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis SSAK ELEKTRYCZNY NA WÓZKU – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31360,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis SSAK PRÓŻNIOWY, NISKOCIŚNIENIOWY – 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16800,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis SSAK PRÓŻNIOWY, WYSOKOCIŚNIENIOWY – 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5550,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis SSAK PRÓŻNIOWY, NISKOCIŚNIENIOWY – 3 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)