GuidZP400 |
56e51339-de70-424c-90ee-73f654eeeb7b
|
Biuletyn |
528079-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Łódzka - Biblioteka
|
Regon |
158300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
223
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90924
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 312 059
|
Zamawiajacy fax |
426 312 939
|
Zamawiajacy email |
przetarg@lib.p.lodz.pl
|
Adres strony url |
bg.p.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia państwowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zp.p.lodz.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Biblioteki Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 223, 90-924 Łódź, IV piętro, pokój nr 412
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
B/3/2017/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: Zadanie nr 1 - Laptop (Załącznik nr 2 do SIWZ) Zadanie nr 2 – Apple imac (Załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a)Wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
b)Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, potwierdzające nie zaleganie z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert
c)Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert
d)OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie: Informacja o przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów) albo lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, na podstawie art. 24 p-t 1 ust. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych (D.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Dostawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert: -Zadanie nr 1 –180,00 PLN -Zadanie nr 2 – 140,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego:PEKAO S.A. II O/ŁÓDŹ 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228 z dopiskiem: wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu komputerowego dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej B-3-2017/ZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Umowa może ulec zmianie w zakresie: a.zmiany danych teleadresowych Wykonawcy; b.zmiany stawki podatku VAT; c.zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy; d.zmiany terminu realizacji umowy w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania; e.zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie będzie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny, tożsamy model o identycznych lub lepszych parametrach. 3.Przed wykonaniem przedmiotu umowy, o której mowa w ust 3, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu. 5.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|