Dostawa sprzętu 1x użytku, szwów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych – powtórka nr 2 oraz skanera płyt obrazowych

Publication date 2017-06-07
End date 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Oborniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528045-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331416264, 331412002, 331416202, 331411276, 337930005, 331622005, 331413209, 331411214, 337120004, 331941007, 229900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szwów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych oraz skanera płyt obrazowych opisanych w 17 Pakietach:
Pakiet nr 1 – Przewody do cystoskopu, katetery, zestawy medyczne i inne
Pakiet nr 2 – sprzęt 1x użytku (rampa z układem kraników, zestaw do wkłuć do hemodializy)
Pakiet nr 3 – Katetery Nelaton, Tiemann
Pakiet nr 4 – Zestaw do nefrostomii, zestaw do cystotomii
Pakiet nr 5 – Środki wchłanialne zatrzymujące krwawienie
Pakiet nr 6 – Pojemniki z 10% formaliną do próbek biopsyjnych
Pakiet nr 7 – Tarcza do cięcia gipsu
Pakiet nr 8 – Igły do wstrzykiwania insuliny
Pakiet nr 9 – Szew chirurgiczny z kwasu poli-4-hydroksybutyratowego
Pakiet nr 10 – Szwy chirurgiczne syntetyczne wchłanialne monofilamentowe
Pakiet nr 11 – Staza opaska uciskowa automatyczna
Pakiet nr 12 – Osłonka do głowic USG
Pakiet nr 13 – Żel do USG
Pakiet nr 14 – Zestaw do wykonywania zabiegów OCP
Pakiet nr 15 – Zestaw do złamań okołoprotezowych
Pakiet nr 16 – Stojak do kroplówek
Pakiet nr 17 – Opaski identyfikacyjne na rękę do drukarki Zebra GK 420T
Pakiet nr 18 – Skaner radiografii pośredniej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45f2d62f-0d27-4db6-b86f-9c9aaebb8fb1
Biuletyn 528045-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 000306609
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Oborniki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48(61)2973600
Zamawiajacy fax +48(61)2960079
Zamawiajacy email mariasak@szpital.oborniki.info
Adres strony url www.szpital.oborniki.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpital.oborniki.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ w Obornikach, ul. Szpitalna 2; 64-600; Budynej F, wejście B, sekretariat (pokój nr 2)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu 1x użytku, szwów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych – powtórka nr 2 oraz skanera płyt obrazowych
Numer referencyjny ZPD/05/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku, szwów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych oraz skanera płyt obrazowych opisanych w 17 Pakietach: Pakiet nr 1 – Przewody do cystoskopu, katetery, zestawy medyczne i inne Pakiet nr 2 – sprzęt 1x użytku (rampa z układem kraników, zestaw do wkłuć do hemodializy) Pakiet nr 3 – Katetery Nelaton, Tiemann Pakiet nr 4 – Zestaw do nefrostomii, zestaw do cystotomii Pakiet nr 5 – Środki wchłanialne zatrzymujące krwawienie Pakiet nr 6 – Pojemniki z 10% formaliną do próbek biopsyjnych Pakiet nr 7 – Tarcza do cięcia gipsu Pakiet nr 8 – Igły do wstrzykiwania insuliny Pakiet nr 9 – Szew chirurgiczny z kwasu poli-4-hydroksybutyratowego Pakiet nr 10 – Szwy chirurgiczne syntetyczne wchłanialne monofilamentowe Pakiet nr 11 – Staza opaska uciskowa automatyczna Pakiet nr 12 – Osłonka do głowic USG Pakiet nr 13 – Żel do USG Pakiet nr 14 – Zestaw do wykonywania zabiegów OCP Pakiet nr 15 – Zestaw do złamań okołoprotezowych Pakiet nr 16 – Stojak do kroplówek Pakiet nr 17 – Opaski identyfikacyjne na rękę do drukarki Zebra GK 420T Pakiet nr 18 – Skaner radiografii pośredniej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ – formularz cenowy.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, o ile zostały określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w części V ust 3 SIWZ, do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 3 2) opis przedmiotu zamówienia, fotografie oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. W załączonych do oferty materiałach należy zaznaczyć kolorem wszystkie wymagane w załączniku nr 2 parametry. 3) Deklaracje zgodności i CE oraz potwierdzenie dokonania zgłoszenia/powiadomienia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 17 czerwca 2010r Dz. U. 2010r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - dotyczy Pakietów nr 18
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej – załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane (nie jest wymagane).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przewody do cystoskopu, katetery, zestawy medyczne i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141626-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt 1x użytku (rampa z układami kraników, zestawy do wkłuć do hemodializy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kateter Nelaton, Tiemann. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do nefrostomii, zestaw do cystotomii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141127-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki wchłanialne zatrzymujące krwawienie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pojemniki z 10% formaliną do próbek biopsyjnych z zakręconą nakrętką. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Tarcza do cięcia gipsu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Igły do wstrzykiwaczy insulinowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szew chirurgiczny z kwasu poli-4-hydroksybutyratowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szwy chirurgiczne syntetyczne wchłanialne monofilamentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Staza opaska uciskowa automatyczna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33712000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Osłonki do głowic USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Żel do USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do wykonywania zabiegów OCP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do złamań okołoprotezowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Stojak do kroplówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22990000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaski identyfikacyjne na rękę do drukarki Zebra GK 420T. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)