GuidZP400 |
2597c7f3-8626-4ecc-8f1e-8bd1032d537e
|
Biuletyn |
528053-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
181500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.ur.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt 6114 “Small farms, small food businesses and sustainable food security- SALSA" (Grant Agreement 677363), „Erasmus+” FOODCOST, Projekt Rembiofor-8402
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ur.krakow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ur.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, pok. nr 7 Knacelaria Uczelni
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-291-2271/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Cenowy
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
519811,63
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony formularz Oferta –Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Wypełnioną Tabelę Opis Przedmiotu Zamówienia- Formularz Cenowy - Załącznik nr 1A do SIWZ.
3.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
a) gdy asortyment biurowy, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że asortyment zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zwiększeniu.
b)zmiany adresu, pod który asortyment biurowy ma być dostarczony, pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie.
c)zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej, strajków itp.
d) ustawowej zmiany stawki podatku VAT
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów biurowych
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru biurowego
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu biurowego
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów biurowych i papieru biurowego - Projekt Rembiofor-8402
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów biurowych i papieru biurowego Projekt 6114 “Small farms, small food businesses and sustainable food security- SALSA" (Grant Agreement 677363)
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do specyfikacji – Opis Przedmiotu Zamówienia/ Formularz Cenowy
|
| |