Na zakup i sukcesywną dostawę środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach

Publication date 2017-06-07
End date 2017-06-16 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527890-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 337600005, 392240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest Na zakup i sukcesywną dostawę środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach.
W pakietach:
Pakiet nr1-Papiery,ręczniki i podkłady jednorazowe
Pakiet nr2-Akcesoria do sprzątania
Pakiet nr3-Profesjonalne środki myjąco-czyszczące
Pakiet nr4-Materiały i środki do utrzymania czystości
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –pakiet nr1-4 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c4565cb-f4eb-4c41-ba79-aad97d6389c6
Biuletyn 527890-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Regon 290391139-00034
Zamawiajacy adres ulica Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-375
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3493500, 3493521
Zamawiajacy fax 413 493 505
Zamawiajacy email m.waclawik@zozmswiakielce.pl
Adres strony url www.zoz@zozmswiakielce.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zoz@zozmswiakielce.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz@zozmswiakielce.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz@zozmswiakielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25-375 Kielce ul.Wojska Polskiego 51
Nazwa nadana zamowieniu Na zakup i sukcesywną dostawę środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Numer referencyjny 18/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3. Przedmiotem zamówienia jest Na zakup i sukcesywną dostawę środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W pakietach: Pakiet nr1-Papiery,ręczniki i podkłady jednorazowe Pakiet nr2-Akcesoria do sprzątania Pakiet nr3-Profesjonalne środki myjąco-czyszczące Pakiet nr4-Materiały i środki do utrzymania czystości Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –pakiet nr1-4 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3.2. Wykonawcy mogą się wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 3.3. W przypadku, o którym mowa w ust.2 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.4. Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w ust.2 została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3.5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualne na dzień składania oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr2,2a, SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr2,2a do SIWZ b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w ust.1lit.a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu 7.1Pisemnie zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, 3.7.2 W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3.7.3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ,w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3.7.4. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3.7.5. Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie firm podwykonawców. 3.7.6 Próbki produktów zaoferowanych wg załącznika nr4 do SIWZ. 3.8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty określone w §7 ust.1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W powyższym przypadku mają zastosowanie przepisy §7 ust.2,3 i 4, §8 w/w rozporządzenia. 3.9. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o którym mowa w rozdz. 3 ust 35 lit a lub b SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne ,zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości ,zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym chyba ,że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.10. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy ,kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wymaga dostarczenia próbek zaoferowanych wyrobów. Na podstawie próbek dokonana będzie weryfikacja spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz czy oferowany wyrób odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia-Załącznik nr5.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany numeru katalogowego produktu, b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wartość podatku VAT oraz wynagrodzenie Wykonawcy w kwocie brutto, kwota wynagrodzenia netto oraz zakres przedmiotu umowy pozostaną bez zmian. f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, l) udzielenia przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w Aneksie do umowy. m) niewykorzystania wartości umowy przez okres …….. /okres obowiązywania umowy/ od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy, n) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr1-Papiery,ręczniki i podkłady jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr1-Papiery,ręczniki i podkłady jednorazowe.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –pakiet nr1-4 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr2-Akcesoria do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr2-Akcesoria do sprzątania.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –pakiet nr1-4 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr3-Profesjonalne środki myjąco-czyszczące
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr3-Profesjonalne środki myjąco-czyszczące.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –pakiet nr1-4 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria termin płatności za fakturę
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)