Zakup i dostawa sortów mundurowych, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego

Publication date 2017-06-07
End date 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527283-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sortów mundurowych, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 393e281d-9bc6-4201-bb34-7fc830a9a094
Biuletyn 527283-N-2017
Zamawiajacy nazwa Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
Regon 2178131400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58570
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 553 726
Zamawiajacy fax 757 553 348
Zamawiajacy email szczybura@kpnmab.pl
Adres strony url www.bip.kpnmab.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka sektora finansów publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.kpnmab.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kpnmab.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sortów mundurowych, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego
Numer referencyjny KPN/9/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa sortów mundurowych, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p, w wysokości nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego liczonych odrębnie dla każdego o z pakietów, w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadnionych gospodarczym interesem
Okreslenie warunkow działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 6.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia postępowania
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie wykonawcy dotyczące niespełniania warunków udziału w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium Pakiet nr 2 – 400,00 zł, słownie: czterysta złotych Pakiet nr 3 – 800,00 zł, słownie: osiemset złotych
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis MUNDUR WYJŚCIOWY 1. Mundur męski (marynarka + spodnie) – 5 kpl Marynarka – 5 szt. Spodnie – 5 szt. 2. Mundur damski (marynarka + spódnica, spodnie) – 2 kpl Marynarka – 2 szt. Spódnica – 2 szt. 3. Koszula biała męska – 15 szt. 4. Koszula damska biała – 6 szt. 5. Koszula oliwkowozielona męska – 15 szt. 6. Koszula oliwkowozielona damska – 5 szt. 7. Krawat – 13 szt. 8. Kapelusz damski – 2 szt. 9. Kapelusz męski – 6 szt. 10. Czapka – 8 szt. (6 szt. męska i 2 szt. damska) 11. Kurtka zimowa męska – 6 szt. 12. Kurtka zimowa damska - 2 szt. 13. Szalik – 8 szt. 14. Rękawice skórzane – 10 par (damskie – 2 par, męskie – 8 par) 15. Skarpety męskie – 81 par letnie, 81 par zimowe 16. Rajstopy damskie – 39 pary letnie, 39 pary zimowe MUNDUR POLOWY 1. Spodnie do munduru polowego męskie – 12 par 2. Spodnie do munduru polowego damskie - 4 par 3. Koszula oliwkowozielona z długim rękawem męska – 17 szt. 4. Koszula oliwkowozielona z długim rękawem damska - 2 szt. 5. Koszula oliwkowozielona z krótkim rękawem męska - 11 szt. 6. Koszula oliwkowozielona z krótkim rękawem damska - 1 szt. 7. Kurtka z odpinaną podpinką z polaru męska – 4szt. 8. Kurtka z odpinaną podpinką z polaru damska - 2 szt. 9. Czapka zimowa męska, damska - 5 szt. 10. Czapka letnia męska, damska - 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis 1. Półbuty do munduru wyjściowego - 36 par ( męskie – 23 pary; damskie - pantofle – 13 par ) 2. Półbuty na grubej zelówce – 48 par (damskie - 20 par i męskie - 28 par) 3. Buty zimowe – 35 par (damskie - 11 par, męskie - 24 pary) 4. Buty terenowe (bhp) – męskie - 7 par 5. Buty górskie (bhp) - 11 par (damskie - 2 pary i męskie - 9 par)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis 1. Spodnie - 17 par (męskie – 5 par i damskie - 12 par) 2. Polar - kurtka z dzianiny typu polartec –27 szt.(męska – 14 szt. i damska – 13 szt.) 3. Kamizelka typu windstopper - 17 szt. (męska - 8 szt. i damska – 9 szt.) 4. Koszula z długim rękawem – 39 szt. (męska – 15 szt. i damska – 24 szt.) 5. Kurtka przeciwdeszczowa – 20 szt. (męska – 10 szt. i damska – 10 szt.) 6. Spodnie przeciwdeszczowe – 12 par (męskie – 9 par i damskie - 3 pary)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis 1. Ubranie robocze zimowe – 3 kpl. męskie 2. Ubranie robocze letnie – 7 kpl. męskie 3. Koszula flanelowa – 10 szt., męskie 4. Fartuch roboczy damski - 1 szt. 5. Obuwie robocze dostosowane do charakteru prac męskie - 4 para 6. Obuwie robocze dostosowane do charakteru prac damskie - 1 para 7. Hełm ochronny - 33 szt. 8. Kompatybilny zestaw ochronny dla osób pracujących wykaszarkami: hełm ochronny, nauszniki przeciwhałasowe, osłona twarzy (3 szt.) 9. Rękawice ochronne antywibracyjne do pracy z wykaszarkami – 7 par 10. Spodnie ochronne do pracy z wykaszarkami – 5 par 11. Spodnie przeciwprzecięciowe dla pilarza ( robotnika leśnego) – 2 pary 12. Buty przeciwprzecięciowe gumowe – 2 pary 13. Okulary ochronne – 7 szt. 14. Sprzęt do pracy na wysokości (uprząż + kask) - 3 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Koszulki typu: polo i t-shirt 119 szt. POLO - 40 szt. w tym męskie - 22 szt. i damskie – 18 szt. T-shirt - 79 szt. w tym męski – 47 szt. i damski – 32 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Ochraniacze na buty - 17 par 2. Okulary przeciwsłoneczne - 10 szt. 3. Bielizna termoaktywna - 20 kpl. (7 damskich kpl, 13 kpl męskich) 4. Kalesony - 14 par (damskie – 2 pary, męskie 12 par) 5. Gogle - 4 szt. 6. Plecak - 7 szt. 7. Termos – 4 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)