GuidZP400 |
ee4dbeae-6b70-4eb4-bb83-3aac1de41f06
|
Biuletyn |
526866-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Medyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3682012, 3682449
|
Zamawiajacy fax |
(032) 368 20 12
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@wss5.pl
|
Adres strony url |
www.wss5.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss5.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa ekspanderoprotez anatomicznych do rekonstrukcji piersi po mastektomii; ekspanderów tkankowych”
|
Numer referencyjny |
45/PNP/SW/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa ekspanderoprotez anatomicznych do rekonstrukcji piersi po mastektomii; ekspanderów tkankowych”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z
ofertąprzedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w
Rozdziale II pkt 3
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z
ofertąprzedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w
Rozdziale II pkt 3
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z
ofertąprzedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w
Rozdziale II pkt 3
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6 SIWZ;
2. Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi);
3. Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zaoferowanych w załączniku 1 do SIWZ produktów;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z
załączonych do oferty dokumentów, 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy PZP, przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wg. Wzoru
zamieszczonego w Rozdziale II pkt 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:
1. gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
2. zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy;
3. obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
4. nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące,
5. gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony,
6. zmiany:
– numeru katalogowego produktu lub
– nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub
– sposobu konfekcjonowania lub
– liczby opakowań lub
– parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2017-06-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|