GuidZP400 |
a1d36bb5-c228-47e4-8166-bb8ba4a73343
|
Biuletyn |
527279-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000304415
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieczywa
|
Numer referencyjny |
ZOZ.V.010/DZP/37/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zezwolenie organu nadzoru sanitarnego na transport żywności określonym środkiem transportu - do potwierdzenia odpowiednim dokumentem.
Dostawca powinien mieć podjęte działania wdrożenia systemu HACCAP - do potwierdzenia oświadczeniem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony
w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) nastąpila zmiana sposobu konfekcjonowania
c) wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
d) wystąpił przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową.
e) zmiany stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna,
f) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę,
g) zmiana cen producenta do 5% ceny jednostkowej – w tym przypadku wymagana jest pisemna informacja Dostawcy, z odpowiednim wyprzedzeniem, nie później niż 3 dni przed proponowana zmianą oraz zgoda Zamawiającego,
h) zmiana cen producenta powyżej 10% ceny jednostkowej - w tym przypadku wymagana jest pisemna informacja Dostawcy, z odpowiednim wyprzedzeniem, nie później niż 3 dni przed proponowana zmianą, udokumentowanie jej zmiany przez producenta w postaci zaświadczenia oraz zgoda Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|