zakup i dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku

Publication date 2017-06-07
End date 2017-06-15 00:00:00
Instytucja PS ZOZ WCM Opole
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527189-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup i dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
zadanie 1 fartuchy chirurgiczne
zadanie 2 zestaw operacyjny do zabiegów sercowo-naczyniowych
zadanie 3 zestaw do izolacji przewodu i głowicy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4216c15-4229-4155-bdae-cd82732ec5db
Biuletyn 527189-N-2017
Zamawiajacy nazwa PS ZOZ WCM Opole
Regon 530512391
Zamawiajacy adres ulica Al. Wincentego Witosa
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-418
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4520114
Zamawiajacy email zamowienia@wcm.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wcm.opole.pl
Nazwa nadana zamowieniu zakup i dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
Numer referencyjny TLZP/2-23/233/69/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu zakup i dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku zadanie 1 fartuchy chirurgiczne zadanie 2 zestaw operacyjny do zabiegów sercowo-naczyniowych zadanie 3 zestaw do izolacji przewodu i głowicy
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust.5 pkt.1 i pkt.8 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postepowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych należy przedstawić: -) Próbki potwierdzające spełnienie parametrów technicznych. -) katalogi, opisy techniczne, dopuszczenia itp. produktów zawierające opisy oferowanej bielizny i obłożeń j.u. potwierdzające spełnienie parametrów technicznych. -) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowana bielizna zabiegowa j.u. posiada ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, a zaoferowane zestawy są wykonane zgodnie z normami MDD 93/42, PN EN 13795:2011, EN ISO 11135-1:2007 oraz EN 556-1:2001:, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) W sytuacjach awaryjnych Wykonawca może, za bezwzględną zgodą Zamawiającego dostarczyć wyroby równoważne względem asortymentu objętego przedmiotem umowy. b) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy. c) Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania ilości przedmiotu zamówienia /- 20 %/ w przypadku zaistnienia okoliczności , których wcześniej nie można było przewidzieć. d) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy. e) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przewiduje się zmianę wartości umowy brutto . Cena netto nie ulega zmianie. f) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy powyżej 12 miesięcy Zamawiający przewiduje waloryzację umowy w przypadku zmiany : 1) stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przewiduje się zmianę wartości brutto umowy. Cena netto nie ulega zmianie. 2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Waloryzacją umowy będzie mogła nastąpić, w przypadku wpływu zmian określonych w punktach 1-3 na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego wniosku wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)