GuidZP400 |
e4216c15-4229-4155-bdae-cd82732ec5db
|
Biuletyn |
527189-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
PS ZOZ WCM Opole
|
Regon |
530512391
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Wincentego Witosa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-418
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4520114
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wcm.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wcm.opole.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
TLZP/2-23/233/69/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
zadanie 1 fartuchy chirurgiczne
zadanie 2 zestaw operacyjny do zabiegów sercowo-naczyniowych
zadanie 3 zestaw do izolacji przewodu i głowicy
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust.5 pkt.1 i pkt.8 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postepowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych należy przedstawić:
-) Próbki potwierdzające spełnienie parametrów technicznych.
-) katalogi, opisy techniczne, dopuszczenia itp. produktów zawierające opisy oferowanej bielizny i obłożeń j.u. potwierdzające spełnienie parametrów technicznych.
-) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowana bielizna zabiegowa j.u. posiada ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, a zaoferowane zestawy są wykonane zgodnie z normami MDD 93/42, PN EN 13795:2011, EN ISO 11135-1:2007 oraz EN 556-1:2001:, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) W sytuacjach awaryjnych Wykonawca może, za bezwzględną zgodą Zamawiającego dostarczyć wyroby równoważne względem asortymentu objętego przedmiotem umowy.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy.
c) Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania ilości przedmiotu zamówienia /- 20 %/ w przypadku zaistnienia okoliczności , których wcześniej nie można było przewidzieć.
d) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy.
e) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przewiduje się zmianę wartości umowy brutto . Cena netto nie ulega zmianie.
f) w przypadku zmiany terminu realizacji umowy powyżej 12 miesięcy Zamawiający przewiduje waloryzację umowy w przypadku zmiany :
1) stawki podatku VAT.
W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przewiduje się zmianę wartości brutto umowy. Cena netto nie ulega zmianie.
2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Waloryzacją umowy będzie mogła nastąpić, w przypadku wpływu zmian określonych w punktach 1-3 na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego wniosku wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz wpływ zmian na wynagrodzenie wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|