Dostawa tonerów, tuszów, wkładów drukujących oraz kartridżów

Publication date 2017-06-08
End date 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529086-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów, wkładów drukujących oraz kartridżów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ, tj. w:
formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ;
Wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a9f7c1a0-3f7b-4def-8868-631ebac805b2
Biuletyn 529086-N-2017
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu
Regon 1126394600536
Zamawiajacy adres ulica ul. Sztabowa
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50984
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 717 652 343,
Zamawiajacy fax 71 795 66 19
Zamawiajacy email or.wroclaw@wam.net.pl
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amw.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej siedzibie Zamawiającego (kancelaria).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres OReg AMW we Wrocławiu ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tonerów, tuszów, wkładów drukujących oraz kartridżów
Numer referencyjny OX-ZP.7720.7.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszów, wkładów drukujących oraz kartridżów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w załącznikach do SIWZ, tj. w: formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ; Wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione - formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; - formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. - pełnomocnictwo (jeśli wymagane)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności uniemożliwiających realizację umowy, o okres trwania tych okoliczności; 2) zmiana przepisów prawnych, jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Termin realizacji jednostkowego zlecenia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)