| GuidZP400 |
15862991-c386-4e7f-89c1-3b6ac89ec7cb
|
| Biuletyn |
528999-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
| Regon |
142990254
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 2709550,
|
| Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
| Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
| Adres strony url |
www.rewita.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.rewita.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.rewita.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
www.rewita.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz rozładunkiem zastawy stołowej do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo.
|
| Numer referencyjny |
RWT/ORGW/272-PZP/5/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz rozładunkiem zastawy stołowej do AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Rogowo.
wymagania określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39221200-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
20
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c)oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1)wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 2A do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oraz oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2)oświadczenia wymienione w rozdziale VII. 1-4 niniejszej SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku:
a)zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody
w znacznych rozmiarach;
b)zmiany podwykonawcy, w zakresie wskazanym w zamówieniu, z powodu ogłoszenia upadłości podwykonawcy, zakończenia współpracy Wykonawcy z podwykonawcą lub innych okoliczności uniemożliwiających dalszą współpracę z dotychczasowym podwykonawcą.
2.Wszelkie zmiany, o których mowa powyżej wchodzą w życie pod warunkiem zawarcia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|