Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych oraz staplerów dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.

Publication date 2017-06-08
End date 2017-06-16 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528872-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów szewnych oraz staplerów dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do:
Pakiet nr 1: Staplery liniowe jednorazowe zamykające i tnąco - zamykające oraz ładunki;
Pakiet nr 2: Endostaplery liniowe jednorazowe uniwersalne tnąco-zamykające i ładunki z nożem;
Pakiet nr 3: Staplery skórne;
Pakiet nr 4: Wosk kostny;
Pakiet nr 5: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, z powleczeniem antybakteryjnym, o okresie podtrzymywania tkankowego 28-35 dni i okresie wchłaniania 56-70 dni.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1-5 stanowiącym Załącznik nr 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 73e02486-f252-4a54-9c52-94ed2c74c051
Biuletyn 528872-N-2017
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Regon 126323300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artwińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon (041) 3674280,
Zamawiajacy fax (041) 36 74 071
Zamawiajacy email sco@onkol.kielce.pl
Adres strony url www.onkol.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip2.onkol.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip2.onkol.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych oraz staplerów dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
Numer referencyjny AZP 241-81/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów szewnych oraz staplerów dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do: Pakiet nr 1: Staplery liniowe jednorazowe zamykające i tnąco - zamykające oraz ładunki; Pakiet nr 2: Endostaplery liniowe jednorazowe uniwersalne tnąco-zamykające i ładunki z nożem; Pakiet nr 3: Staplery skórne; Pakiet nr 4: Wosk kostny; Pakiet nr 5: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, z powleczeniem antybakteryjnym, o okresie podtrzymywania tkankowego 28-35 dni i okresie wchłaniania 56-70 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1-5 stanowiącym Załącznik nr 1
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie. 2. Katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta / w j. polskim/ - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta opisy oferowanego asortymentu, uwzględniające wymagane parametry (umieścić na dokumencie nr pakietu, pozycji której dotyczy). - Pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem, nr pozycji. 3. Wykaz załączonych próbek oraz próbki - załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Druk Oferta. 2. Formularz asortymentowo- cenowy oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a)zmiany numeru katalogowego produktu, b)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto, wartość netto pozostaje stała przez cały czas trwania umowy. f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12/15 m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. m) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, n) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
IV 4 4 data 2017-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający: - nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. - nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Otwarcie ofert jest jawne, nastąpi dnia 16.06.2017r. o godzinie 10.30 w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Artwińskiego 3C/ Budynek Administracyjny w sali Konferencyjnej (pok. 204).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa  Pakiet nr 1: Staplery liniowe jednorazowe zamykające i tnąco - zamykające oraz ładunki;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów szewnych oraz staplerów dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do:  Pakiet nr 1: Staplery liniowe jednorazowe zamykające i tnąco - zamykające oraz ładunki; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1-5 stanowiącym Załącznik nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa  Pakiet nr 2: Endostaplery liniowe jednorazowe uniwersalne tnąco-zamykające i ładunki z nożem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów szewnych oraz staplerów dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do: Pakiet nr 2: Endostaplery liniowe jednorazowe uniwersalne tnąco-zamykające i ładunki z nożem; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1-5 stanowiącym Załącznik nr 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Staplery skórne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów szewnych oraz staplerów dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do: Pakiet nr 3: Staplery skórne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1-5 stanowiącym Załącznik nr 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Wosk kostny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów szewnych oraz staplerów dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do: Pakiet nr 4: Wosk kostny Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1-5 stanowiącym Załącznik nr 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, z powleczeniem antybakteryjnym, o okresie podtrzymywania tkankowego 28-35 dni i okresie wchłaniania 56-70 dni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów szewnych oraz staplerów dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do: Pakiet nr 5: Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, z powleczeniem antybakteryjnym, o okresie podtrzymywania tkankowego 28-35 dni i okresie wchłaniania 56-70 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1-5 stanowiącym Załącznik nr 1
  

Criterion

Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 30,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)