| GuidZP400 |
af5650b3-d202-455c-b222-223c8c44702a
|
| Biuletyn |
528775-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
|
| Regon |
53242100800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. M.C. Skłodowskiej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kluczbork
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
46200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
774 173 009,
|
| Zamawiajacy email |
ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
|
| Adres strony url |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot Leczniczy S.A.
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku ul. Skłodowskiej - Curie 23 46 -200 Kluczbork
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pieluchomajtek dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku oraz ZOL Wołczyn
|
| Numer referencyjny |
07/17
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadanie nr 1 zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości i asortymentu w zależności od uzyskanych środków finansowych.
Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta i termin ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności której pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Termin przydatności oferowanych produktów do użycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
ustawy wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
|
| Zakresie warunkow udzialu |
ustawy wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dla potwierdzenia wymagań Wykonawca wraz z ofertą przedkłada:
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganych odrębnymi przepisami aktualnych świadectw w zakresie przedmiotu zamówienia , karta techniczna potwierdzająca wymagania SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości (co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu z tym, że musi on spełniać warunki określone w SIWZ, a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%
c) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczanie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość . Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej
|
| IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11;00
|
| IV 4 5 okres |
30
|