Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB)

Publication date 2017-06-08
End date 2017-06-21 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528427-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego wraz z instrukcjami instalacyjnymi oraz dokumentacją dotyczącą nowych wersji oprogramowania VIRTUA.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu, 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pod pojęciem Licencjonowanego Oprogramowania VIRTUA zamawiający rozumie:
1. VIRTUA Base System Level 4, w/site visit
2. VIRTUA Base System Level 4, no site visit (2nd Account)
3. VIRTUA Precision Searching Level 4
4. VIRTUA Precision Searching Level 4 (2nd Account)
5. VIRTUA Acquisitions and Fund Accounting Level 4
6. VIRTUA Circulation, Status Monitoring Level 4
7. VIRTUA Circulation, Status Monitoring Level 4 (2nd Account)
8. VIRTUA Serials Control Level 4
9. VIRTUA Serials Control Level 4 (2nd Account)
10. VIRTUA Clients
11. NCIP/SIP Interface for Virtua with 64 Staff Users
12. CHAMO
13. CHAMO (2nd Account)

Aktualna wersja oprogramowania systemu Virtua:
• Serwer: 15.2
• Virtua Client: 15.2
• Chamo: 2.2.SP1.HF1
• System operacyjny Red Hat Enterprise Linux Server release 6.7), Oracle Database 11g Release 11.2.0.3.0 - 64bit Production

3. Wykonawca zapewni następujące usługi serwisowania, utrzymania i dostarczania nowych wersji Licencjonowanego Oprogramowania Virtua:
3.1. Konsultacje oraz standardowa pomoc serwisowa
a) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć zamawiającemu pomocą oraz doradztwem, w godzinach od 8.00 do 20.00 według środkowoeuropejskiej strefy czasowej, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem urzędowych dni wolnych od pracy.
b) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi zapewnić usługi konsultacyjne w celu odpowiedzi na pytania oraz pomocy zamawiającemu w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem i działaniem licencjonowanego oprogramowania.
c) Usługi konsultacyjne oraz pomoc serwisowa powinny być realizowane w formie poczty elektronicznej, kontaktu telefonicznego, internetowego dostępu do systemu komputerowego i oprogramowania w celu umożliwienia serwisowi technicznemu zdiagnozowania oprogramowania i rozwiązania problemów.
3.2. Natychmiastowa pomoc
a) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć całodobowym serwisem przez siedem dni w tygodniu w sytuacjach awaryjnych dotyczących Licencjonowanego Oprogramowania. Awaria określana jest jako całkowita niesprawność systemu bibliotecznego.
b) Zamawiający nie może być obciążony kosztami usług usunięcia awarii przez wykonawcę, jeżeli awaria była spowodowana wadami wykrytymi w Licencjonowanym Oprogramowaniu.
3.3. Błędy oprogramowania oraz ich naprawa
Wykonawca musi nieodpłatnie usunąć błędy w licencjonowanym oprogramowaniu, natychmiast po ich zgłoszeniu przez zamawiającego.
3.4. Dostarczanie nowych wersji licencjonowanego oprogramowania wraz z dokumentacją
a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiającemu wszystkie nowe wersje licencjonowanego oprogramowania, instrukcje instalacyjne i konfiguracyjne oraz dokumentację z nim związaną, z chwilą ich udostępnienia.
b) Wykonawca zobowiązuje się do okresowego monitorowania działania systemu oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, informowania zamawiającego o konieczności powzięcia przez niego szczególnych środków mających na celu utrzymanie lub usprawnienie działania Systemu.

4. Zamawiający nie wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia czynności, dla których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43fef9d3-f281-4f48-9735-0627b31e29ed
Biuletyn 528427-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400,
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url www.dzp.pg.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Wspolne udzielanie zamowienia Postępowanie przeprowadza Politechnika Gdańska. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk Gmach B pok. 212
Nazwa nadana zamowieniu Nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB)
Numer referencyjny ZP/98/055/U/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego VIRTUA i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VIRTUA dla Biblioteki Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego wraz z instrukcjami instalacyjnymi oraz dokumentacją dotyczącą nowych wersji oprogramowania VIRTUA. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu, 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pod pojęciem Licencjonowanego Oprogramowania VIRTUA zamawiający rozumie: 1. VIRTUA Base System Level 4, w/site visit 2. VIRTUA Base System Level 4, no site visit (2nd Account) 3. VIRTUA Precision Searching Level 4 4. VIRTUA Precision Searching Level 4 (2nd Account) 5. VIRTUA Acquisitions and Fund Accounting Level 4 6. VIRTUA Circulation, Status Monitoring Level 4 7. VIRTUA Circulation, Status Monitoring Level 4 (2nd Account) 8. VIRTUA Serials Control Level 4 9. VIRTUA Serials Control Level 4 (2nd Account) 10. VIRTUA Clients 11. NCIP/SIP Interface for Virtua with 64 Staff Users 12. CHAMO 13. CHAMO (2nd Account) Aktualna wersja oprogramowania systemu Virtua: • Serwer: 15.2 • Virtua Client: 15.2 • Chamo: 2.2.SP1.HF1 • System operacyjny Red Hat Enterprise Linux Server release 6.7), Oracle Database 11g Release 11.2.0.3.0 - 64bit Production 3. Wykonawca zapewni następujące usługi serwisowania, utrzymania i dostarczania nowych wersji Licencjonowanego Oprogramowania Virtua: 3.1. Konsultacje oraz standardowa pomoc serwisowa a) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć zamawiającemu pomocą oraz doradztwem, w godzinach od 8.00 do 20.00 według środkowoeuropejskiej strefy czasowej, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem urzędowych dni wolnych od pracy. b) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi zapewnić usługi konsultacyjne w celu odpowiedzi na pytania oraz pomocy zamawiającemu w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem i działaniem licencjonowanego oprogramowania. c) Usługi konsultacyjne oraz pomoc serwisowa powinny być realizowane w formie poczty elektronicznej, kontaktu telefonicznego, internetowego dostępu do systemu komputerowego i oprogramowania w celu umożliwienia serwisowi technicznemu zdiagnozowania oprogramowania i rozwiązania problemów. 3.2. Natychmiastowa pomoc a) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć całodobowym serwisem przez siedem dni w tygodniu w sytuacjach awaryjnych dotyczących Licencjonowanego Oprogramowania. Awaria określana jest jako całkowita niesprawność systemu bibliotecznego. b) Zamawiający nie może być obciążony kosztami usług usunięcia awarii przez wykonawcę, jeżeli awaria była spowodowana wadami wykrytymi w Licencjonowanym Oprogramowaniu. 3.3. Błędy oprogramowania oraz ich naprawa Wykonawca musi nieodpłatnie usunąć błędy w licencjonowanym oprogramowaniu, natychmiast po ich zgłoszeniu przez zamawiającego. 3.4. Dostarczanie nowych wersji licencjonowanego oprogramowania wraz z dokumentacją a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiającemu wszystkie nowe wersje licencjonowanego oprogramowania, instrukcje instalacyjne i konfiguracyjne oraz dokumentację z nim związaną, z chwilą ich udostępnienia. b) Wykonawca zobowiązuje się do okresowego monitorowania działania systemu oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, informowania zamawiającego o konieczności powzięcia przez niego szczególnych środków mających na celu utrzymanie lub usprawnienie działania Systemu. 4. Zamawiający nie wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia czynności, dla których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty, 2. Opcjonalnie-Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach: a) terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron. W tej okoliczności strony ustalają nowe terminy umowne z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała, b) terminu zakończenia realizacji przedmiotu w przypadku wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji - priorytet normalny
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Czas reakcji - priorytet krytyczny
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)