Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Akwarium Gdyńskiego i zakładów naukowych MIR-PIB w podziale na zadania

Publication date 2017-06-09
End date 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529580-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 240000004, 240000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego: roztwory standardowe, bufory, płyny,testy, chlorki, wodorotlenki, kwas siarkowy, igły, strzykawki, pipety, szalki Petriego, butelki, zlewki kolby. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań. Dla zadań od 1-5 przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy na podstawie składanych zamówień cząstkowych. Dla zadań 6-9 dostawa będzie jednorazowa w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a426e6b5-5f4a-4367-824c-3de2d339b860
Biuletyn 529580-N-2017
Zamawiajacy nazwa Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 14473300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kołłątaja
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81332
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 7356100, 7356105, 7356108,
Zamawiajacy fax 587 356 110
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl
Adres strony url http://www.mir.gdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.mir.gdynia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.mir.gdynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdnynia, Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów, pok. 725
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Akwarium Gdyńskiego i zakładów naukowych MIR-PIB w podziale na zadania
Numer referencyjny PN/17/FZP/DH/NO/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego: roztwory standardowe, bufory, płyny,testy, chlorki, wodorotlenki, kwas siarkowy, igły, strzykawki, pipety, szalki Petriego, butelki, zlewki kolby. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań. Dla zadań od 1-5 przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy na podstawie składanych zamówień cząstkowych. Dla zadań 6-9 dostawa będzie jednorazowa w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferta o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony Załącznik A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy, 3) dokument, np. oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa do złożenia oferty wraz z załącznikami, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik B do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Informacje o zakresie dopuszczalnych zmian istonych postanowień zawartej umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik B do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Roztwory standardowe, bufory, płyny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa roztworów standardowe, buforów, płynów. Szczegółowy wykaz zamieszczony jest w załączniku A do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy Zadanie 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników chemicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników chemicznych. Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w załączniku A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy - Zadanie 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Inne chemikalia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia szczegółowo jest wyspecyfikowany w załączniku A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy - Zadanie 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w załączniku A do SIWZ-opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy - zadanie 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Osprzęt laboratoryjnego sprzętu pomiarowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w załączniku A do SIWZ- Zadanie 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Drobny sprzet laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w załączniku A do SIWZ-opis przedmiotu zamówienia / formularz cenowy - Zadanie 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Drobny sprzet laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w załączniku A do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy - Zadanie 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Drobny sprzet laboratoryjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w załączniku A do SIWZ - opis przdemiotu zamówienia/formularz cenowy - Zadanie 8
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Drobny sprzet laboratoryjny i odczynniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia szczegółowo jest opisany w złaczniku A do SIWZ-opis przedmiotu zamówienia/formularz cenowy - Zadanie 9.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)