GuidZP400 |
db9f84c8-472f-4817-a951-5aa822bd1adf
|
Biuletyn |
529925-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna
|
Regon |
121229000
|
Zamawiajacy adres ulica |
gen Sylwestra Kaliskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-908
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261837865,
|
Zamawiajacy fax |
+48261839723
|
Zamawiajacy email |
dzp@wat.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wat.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wat.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wat.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem Dział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa elementów i odzieży ochronnej przed promieniowaniem laserowym oraz stołów optycznych”
|
Numer referencyjny |
76/IOE/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów i odzieży ochronnej przed promieniowaniem laserowym oraz stołów optycznych.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załącznikach Nr 3 i 3A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
35121000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a) „Formularz ofertowy” - załącznik nr 1 do SIWZ;
b) „Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia” - załącznik nr 2 do SIWZ;
c) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” - załączniki nr 3 i 3A do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje / nie przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
W przypadku zmiany przedmiotu zamówienia, pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go nowocześniejszymi modelami tego samego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie nowszego modelu, lub modelu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować model innego producenta, o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do sporządzenia aneksu będzie oświadczenie producenta/autoryzowanego przez producenta dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia.
Zmiany do umowy nie mogą obejmować:
1) wartości zamówienia,
2) zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia (ilości),
3) terminu wykonania zamówienia.
Zaproponowany przez Wykonawcę sprzęt ujęty w aneksie, o którym mowa w ust. 3, musi być fabrycznie nowy (nieużywany), nie pochodzący z ekspozycji, wystaw oraz winien odpowiadać parametrom technicznym wykazanym w załączniku do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-06-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|