| GuidZP400 |
8a8c6399-e309-40b7-b69a-3d2ad30fe324
|
| Biuletyn |
529644-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
| Regon |
00031023200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kiepury
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Leszno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
64100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(65) 5253100,5253761,5253764,
|
| Zamawiajacy fax |
(65) 526 82 94
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@wsz.leszno.pl; przetargi@wsz.leszno.pl
|
| Adres strony url |
www.wsz.leszno.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.wsz.leszno.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsz.leszno.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsz.leszno.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa wraz z montażem lamp ledowych operacyjnych oraz hydraulicznych stolików do instrumentowania na Bloku Operacyjnym i wózków zabiegowych na oddziały szpitalne dla Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Lesznie
|
| Numer referencyjny |
DZ-751-31/17
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem ledowych lamp operacyjnych oraz hydraulicznych stolików do instrumentowania dla Bloku Operacyjnym i wózków zabiegowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie zgodnie z warunkami, opisem i ilością określoną w Załączniku nr 18.2.1-3 do SIWZ „Formularz zestawienie wymaganych - ofertowych parametrów technicznych i użytkowych”
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
Pakiet nr 1 i 2: maksymalnie do 8 tygodni od daty podpisania umowy
Pakiet nr 3: maksymalnie do 2 miesięcy od daty podpisania umowy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony formularz „Formularz zestawienie wymaganych - ofertowych parametrów technicznych i użytkowych” - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.2. do SIWZ Pełnomocnictwo –jeżeli dotyczy Wykonawca, w terminie 3 dni
od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18.6. do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ:
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty zgodnie z pkt. 3.3.3 SIWZ (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty)
Certyfikat ISO 13485 lub ISO 9001 producenta
|
| IV 4 4 data |
2017-06-21T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1 dostawa wraz z montażem i uruchomieniem ledowych lamp operacyjnych – 4 kpl
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w dniach |
56
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 dostawa hydraulicznych stolików do instrumentowania – 4 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik okres w dniach |
56
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 dostawa wózków zabiegowych – 15 szt.
|
| | |