Dostawa aparatury medycznej-Kardiomonitor

Publication date 2017-06-09
End date 2017-06-23 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529724-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie
Zadanie nr 1 – dostawa Kardiomonitora CPV 33100000-1
Przedmiot zamówienia obejmuje:
•dostawę i montaż sprzętu fabrycznie nowego,
•przeszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego,
•gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące,
•dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych.
2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi:
•być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub
•posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych.
3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni.
4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w magazynie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5
5.Termin wykonania zamówienia.
Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy.
6.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach zadania.
8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa wart.67ust.1pkt 6 i 7.
10.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4cf8e644-27d4-46d4-b233-99409869f894
Biuletyn 529724-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Regon 00030643700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (018) 44388-77; 443-66-35,
Zamawiajacy fax (018) 4438540; 443-86-01
Zamawiajacy email sns@pro.onet.pl
Adres strony url www.szpitalnowysacz.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpitalnowysacz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalnowysacz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalnowysacz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego zespół ds zamówień publicznych ul. Młyńska 5, 33-300 Nowy Sącz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury medycznej-Kardiomonitor
Numer referencyjny DA.271-41/17
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie Zadanie nr 1 – dostawa Kardiomonitora CPV 33100000-1 Przedmiot zamówienia obejmuje: •dostawę i montaż sprzętu fabrycznie nowego, •przeszkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego, •gwarancja na dostarczony sprzęt minimum 24 miesiące, •dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim oraz paszportów technicznych. 2.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi: •być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach medycznych/ lub •posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych. 3.Termin zapłaty za dostarczony towar – min.30 dni. 4.Towar będzie dostarczony transportem na koszt Wykonawcy i rozładowany w magazynie Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, ul. Młyńska 5 5.Termin wykonania zamówienia. Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia: do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy. 6.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach zadania. 8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa wart.67ust.1pkt 6 i 7. 10.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 6481,48
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje dodatkowe
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci •Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie, których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – według wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ; •Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktu, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia ( pozycja z numerem katalogowym). •Deklaracja zgodności, CE oraz wpis do rejestru wyrobów medycznych.
Inne dokumenty niewymienione listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ. -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 8 - Projekt umowy
IV 4 4 data 2017-06-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)