Dostawa wraz z montażem sprzętu szkolnego i wyposażenia dodatkowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu w ramach zadania: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu

Publication date 2017-06-09
End date 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529758-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz sprzętów, określonych w załącznikach nr 4 (część 1) i 5 (część 2) do SIWZ. Przed realizacją zamówienia należy przedstawić do akceptacji zamawiającego próbki kolorystyki i rodzaju materiałów oraz formę/kształt produktu gotowego. Wszystkie dostarczone produkty i materiały muszą być nowe i wolne od wad fizycznych. Stałe elementy wyposażenia i wystroju wnętrz, czyli montowane do ścian lub podłogi powinny być co najmniej trudno zapalne. Określeniu "trudno zapalny" odpowiadają klasy reakcji na ogień, zgodnie z Polską Normą PN-EN 13501-1:2008 „Klasyfikacja ogniowa wyrobów budowlanych i elementów budynków – Część 1: Klasyfikacja na podstawie badań reakcji na ogień”.
Meble ruchome i nie mocowane na stałe mogą być wykonane ze standardowej płyty meblowej, z której produkuje się meble do instytucji użytku publicznego, przy spełnieniu warunków:
1. wszystkie meble powinny mieć z odpowiednie certyfikaty jakości i bezpieczeństwa.
2. meble szkolne muszą posiadać certyfikaty stwierdzające zgodność z normami PN i ISO, które dopuszczają je do użytku w szkołach
Część 1- dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem
Część 2 – dostawa sprzętu wraz z montażem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 565058ca-7e71-47f0-b041-ba41f9625534
Biuletyn 529758-N-2017
Zamawiajacy nazwa Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu
Regon 81017456900000
Zamawiajacy adres ulica Bezrzecze, ul. Górna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71218
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 391 731,
Zamawiajacy fax 914 391 731
Zamawiajacy email szkola@pspbezrzecze.pl
Adres strony url www.pspbezrzecze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pspbezrzecze.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pspbezrzecze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczna Szkoła Podstawowa w Bezrzeczu ul. Górna 3, 71-218 Bezrzecze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem sprzętu szkolnego i wyposażenia dodatkowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu w ramach zadania: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu
Numer referencyjny PSPB.311.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli biurowych oraz sprzętów, określonych w załącznikach nr 4 (część 1) i 5 (część 2) do SIWZ. Przed realizacją zamówienia należy przedstawić do akceptacji zamawiającego próbki kolorystyki i rodzaju materiałów oraz formę/kształt produktu gotowego. Wszystkie dostarczone produkty i materiały muszą być nowe i wolne od wad fizycznych. Stałe elementy wyposażenia i wystroju wnętrz, czyli montowane do ścian lub podłogi powinny być co najmniej trudno zapalne. Określeniu "trudno zapalny" odpowiadają klasy reakcji na ogień, zgodnie z Polską Normą PN-EN 13501-1:2008 „Klasyfikacja ogniowa wyrobów budowlanych i elementów budynków – Część 1: Klasyfikacja na podstawie badań reakcji na ogień”. Meble ruchome i nie mocowane na stałe mogą być wykonane ze standardowej płyty meblowej, z której produkuje się meble do instytucji użytku publicznego, przy spełnieniu warunków: 1. wszystkie meble powinny mieć z odpowiednie certyfikaty jakości i bezpieczeństwa. 2. meble szkolne muszą posiadać certyfikaty stwierdzające zgodność z normami PN i ISO, które dopuszczają je do użytku w szkołach Część 1- dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem Część 2 – dostawa sprzętu wraz z montażem
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 oraz 1A do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku przedłużających się prac remontowo – budowlanych w miejscu dostarczenia sprzętu, 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6 umowy, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 5) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta mebla lub Wykonawcę, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem sprzętu szkolnego i wyposażenia dodatkowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu w ramach zadania: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje: dostawę mebli i wyposażenia (część 1) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: wypoziomowaniu, ustawieniu, powieszeniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. O miejscu rozstawienia ławek i krzeseł oraz miejsc na powieszenie tablic dostawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 3, 4, 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem sprzętu szkolnego i wyposażenia dodatkowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu w ramach zadania: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Bezrzeczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia obejmuje: dostawę sprzętu (część 2) wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: wypoziomowaniu, ustawieniu, powieszeniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. O miejscu rozstawienia ławek i krzeseł oraz miejsc na powieszenie tablic dostawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 3, 4, 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)