GuidZP400 |
f3aa897f-768b-4e88-8fba-a552d5c12160
|
Biuletyn |
529660-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
|
Regon |
431029234
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stanisława Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-081
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48815344610,
|
Zamawiajacy fax |
+48815324153
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@spsk1.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.spsk1.lublin.pl
|
Adres strony internetowej |
www.spsk1.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spsk1.lublin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spsk1.lublin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa różnych produktów spożywczych
|
Numer referencyjny |
EO/EŻ-2738/35/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa różnych produktów spożywczych
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,
b) wprowadzenia nowej technologii / lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych,
c) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,
d) zmiany wielkości opakowania, Wykonawca przeliczy pozostałą ilość niezrealizowanego asortymentu (w zaokrągleniu
w górę) aby możliwa była realizacja pozostałej części przedmiotu zamówienia,
e) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT,
1. Zamawiający przewiduje ewentualną zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku:
a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa;
b) nie wyczerpania ilości i wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę do wyczerpania ilości przedmiotu i wartości umowy, nie dłużej jednak niż na 3 miesiące.
2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.
3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zakazuje się istotnych zmian zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy.
5. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy.
6. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie.
|
IV 4 4 data |
2017-06-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|