Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej cz. 1 - cz 9:
Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 2 szt., Komputer przenośny nr 2 – 2 szt., Komputer przenośny nr 3 – 3 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 – 2 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 – 3 szt.,Część II Komputery stacjonarne: Komputer 1 – 1 szt., Komputer 2 – 1 szt., Część III Monitory: Monitor nr 1 – 1 szt., Monitor nr 2 – 3 szt., Część IV Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki: Drukarka A4 mono laserowa – 4 szt., Toner czarny do drukarki nr 1 – 4 szt., Drukarka A4 kolorowa laserowa – 1 szt., Zestaw tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Drukarka A4 mono laserowa – 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 3 – 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe – 1 szt., Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 3 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Część V Skanery: Skaner do obróbki zdjęć – 1 szt., Część VI Dyski przenośne: Dysk przenośny 4 TB – 6 szt., Część VII Dyski SSD wewnętrzne: Dysk nr 1 – 1 szt., Dysk nr 2 – 3 szt., Dysk nr 3 – 2 szt.,Część VIII Pamięć RAM: Pamięć nr 2 – 4 szt., Część IX Kontrolery: Kontroler - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz - opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne).
|
GuidZP400 |
23632f54-5763-48af-b483-685f291d193b
|
Biuletyn |
529413-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
|
Regon |
52500058340000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Armii Ludowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00637
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 234 50 95, 234 65 62,
|
Zamawiajacy fax |
022 234 50 95
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.il.pw.edu.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.il.pw.edu.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.il.pw.edu.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Zamawiający i Wykonawcy w zakresie składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji porozumiewać się będą za pomocą faksu, nr: 22 234 50 95 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, adres: zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl, a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza faksem lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej fakt ich otrzymania, z zastrzeżeniem, że dla złożenia oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX niniejszej siwz (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp) wymagana jest forma za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/03/06/2017
|
Numer referencyjny |
PN/03/06/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej cz. 1 - cz 9:
Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 2 szt., Komputer przenośny nr 2 – 2 szt., Komputer przenośny nr 3 – 3 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 – 2 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 – 3 szt.,Część II Komputery stacjonarne: Komputer 1 – 1 szt., Komputer 2 – 1 szt., Część III Monitory: Monitor nr 1 – 1 szt., Monitor nr 2 – 3 szt., Część IV Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki: Drukarka A4 mono laserowa – 4 szt., Toner czarny do drukarki nr 1 – 4 szt., Drukarka A4 kolorowa laserowa – 1 szt., Zestaw tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Drukarka A4 mono laserowa – 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 3 – 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe – 1 szt., Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 3 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Część V Skanery: Skaner do obróbki zdjęć – 1 szt., Część VI Dyski przenośne: Dysk przenośny 4 TB – 6 szt., Część VII Dyski SSD wewnętrzne: Dysk nr 1 – 1 szt., Dysk nr 2 – 3 szt., Dysk nr 3 – 2 szt.,Część VIII Pamięć RAM: Pamięć nr 2 – 4 szt., Część IX Kontrolery: Kontroler - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz - opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późń. zm.) – dotyczy komputerów przenośnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.W przypadku zaoferowania w części IV postępowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1.1 Certyfikat ISO 14001, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem (część IV – materiały eksploatacyjne);
1.2 Certyfikat/zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 : 2008 lub normami równoważnymi, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi (część IV – materiały eksploatacyjne);
1.3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera) (część IV – materiały eksploatacyjne).
1.4 Oświadczenie Wykonawcy, że równoważne kasety z tonerem nie spowodują utraty gwarancji producenta na dostarczone urządzenia.
Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 1.1 – 1.2 w języku angielskim.
2. Oferta winna zawierać:
a) wypełniony formularz ofertowy „Oferta”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy,
b) oświadczenia wymienione w rozdziale IX siwz,
c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
d) kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz.
3. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń;
2) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej,
szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;
3) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur
administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych;
4) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT;
5) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia
losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące
powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem
naruszającym dyscyplinę środków publicznych;
6) zmiany przedstawiciela stron umowy;
2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1. powyżej Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności:
1) zmian parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w niniejszej Umowie,
2) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy,
3) zmiany siedziby jednej ze Stron.
3. Istotne dla stron postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do niniejszej siwz.
4.Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I Komputery przenośne (CPV 30213100-6)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późń. zm.) – dotyczy komputerów przenośnych.
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer przenośny nr 1 – 2 szt.
Komputer przenośny nr 2 – 2 szt.
Komputer przenośny nr 3 – 3 szt.
Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt.
Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 – 2 szt.
Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 – 3 szt.
(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz (opis przedmiotu zamówienia)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer 1 – 1 szt.
Komputer 2 – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III Monitory (CPV 30231300-0)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
|
Zalacznik krotki opis |
Monitor nr 1 – 1 szt.
Monitor nr 2 – 3 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki (CPV 30232110-8, 30125110-5)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarka A4 mono laserowa – 4 szt.
Toner czarny do drukarki nr 1 – 4 szt.
Drukarka A4 kolorowa laserowa – 1 szt.
Zestaw tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) – 1 szt.
Drukarka A4 mono laserowa – 1 szt.
Toner czarny do drukarki nr 3 – 1 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe – 1 szt.
Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 3 (czarny + 3 kolory) – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V Skanery (CPV 30216110-0)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
|
Zalacznik krotki opis |
Skaner do obróbki zdjęć – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI Dyski przenośne (CPV 30234000-8)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Dysk przenośny 4 TB – 6 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII Dyski SSD wewnętrzne (CPV 30234000-8)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Dysk nr 1 – 1 szt.
Dysk nr 2 – 3 szt.
Dysk nr 3 – 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część VIII Pamięć RAM (CPV 30236000-2)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Pamięć nr 1 – 2 szt.
Pamięć nr 2 – 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część IX Kontrolery (CPV 30236000-2)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Kontroler - 1 szt.
|
| |