Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/03/06/2017

Publication date 2017-06-09
End date 2017-06-22 00:00:00
Instytucja Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529413-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006, 302130005, 302313000, 302321108, 302161100, 302340008, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej cz. 1 - cz 9:
Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 2 szt., Komputer przenośny nr 2 – 2 szt., Komputer przenośny nr 3 – 3 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 – 2 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 – 3 szt.,Część II Komputery stacjonarne: Komputer 1 – 1 szt., Komputer 2 – 1 szt., Część III Monitory: Monitor nr 1 – 1 szt., Monitor nr 2 – 3 szt., Część IV Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki: Drukarka A4 mono laserowa – 4 szt., Toner czarny do drukarki nr 1 – 4 szt., Drukarka A4 kolorowa laserowa – 1 szt., Zestaw tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Drukarka A4 mono laserowa – 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 3 – 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe – 1 szt., Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 3 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Część V Skanery: Skaner do obróbki zdjęć – 1 szt., Część VI Dyski przenośne: Dysk przenośny 4 TB – 6 szt., Część VII Dyski SSD wewnętrzne: Dysk nr 1 – 1 szt., Dysk nr 2 – 3 szt., Dysk nr 3 – 2 szt.,Część VIII Pamięć RAM: Pamięć nr 2 – 4 szt., Część IX Kontrolery: Kontroler - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz - opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23632f54-5763-48af-b483-685f291d193b
Biuletyn 529413-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Regon 52500058340000
Zamawiajacy adres ulica Al. Armii Ludowej
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 234 50 95, 234 65 62,
Zamawiajacy fax 022 234 50 95
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl
Adres strony url www.il.pw.edu.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.il.pw.edu.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.il.pw.edu.pl; www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Zamawiający i Wykonawcy w zakresie składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji porozumiewać się będą za pomocą faksu, nr: 22 234 50 95 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, adres: zamowienia.publiczne@il.pw.edu.pl, a każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza faksem lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej fakt ich otrzymania, z zastrzeżeniem, że dla złożenia oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX niniejszej siwz (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 ustawy Pzp) wymagana jest forma za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Adres: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, pok. 144.
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/03/06/2017
Numer referencyjny PN/03/06/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Dostarczenie sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej cz. 1 - cz 9: Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 2 szt., Komputer przenośny nr 2 – 2 szt., Komputer przenośny nr 3 – 3 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 – 2 szt., Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 – 3 szt.,Część II Komputery stacjonarne: Komputer 1 – 1 szt., Komputer 2 – 1 szt., Część III Monitory: Monitor nr 1 – 1 szt., Monitor nr 2 – 3 szt., Część IV Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki: Drukarka A4 mono laserowa – 4 szt., Toner czarny do drukarki nr 1 – 4 szt., Drukarka A4 kolorowa laserowa – 1 szt., Zestaw tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Drukarka A4 mono laserowa – 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 3 – 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe – 1 szt., Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 3 (czarny + 3 kolory) – 1 szt., Część V Skanery: Skaner do obróbki zdjęć – 1 szt., Część VI Dyski przenośne: Dysk przenośny 4 TB – 6 szt., Część VII Dyski SSD wewnętrzne: Dysk nr 1 – 1 szt., Dysk nr 2 – 3 szt., Dysk nr 3 – 2 szt.,Część VIII Pamięć RAM: Pamięć nr 2 – 4 szt., Część IX Kontrolery: Kontroler - 1 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz - opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późń. zm.) – dotyczy komputerów przenośnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.W przypadku zaoferowania w części IV postępowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.1 Certyfikat ISO 14001, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego lub certyfikat równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem (część IV – materiały eksploatacyjne); 1.2 Certyfikat/zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 : 2008 lub normami równoważnymi, tj. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi (część IV – materiały eksploatacyjne); 1.3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera) (część IV – materiały eksploatacyjne). 1.4 Oświadczenie Wykonawcy, że równoważne kasety z tonerem nie spowodują utraty gwarancji producenta na dostarczone urządzenia. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 1.1 – 1.2 w języku angielskim. 2. Oferta winna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy „Oferta”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, b) oświadczenia wymienione w rozdziale IX siwz, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. d) kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz. 3. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń; 2) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi; 3) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych; 4) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; 5) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych; 6) zmiany przedstawiciela stron umowy; 2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1. powyżej Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: 1) zmian parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w niniejszej Umowie, 2) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, 3) zmiany siedziby jednej ze Stron. 3. Istotne dla stron postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do niniejszej siwz. 4.Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
IV 4 4 data 2017-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I Komputery przenośne (CPV 30213100-6)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późń. zm.) – dotyczy komputerów przenośnych.
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny nr 1 – 2 szt. Komputer przenośny nr 2 – 2 szt. Komputer przenośny nr 3 – 3 szt. Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt. Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3 – 2 szt. Napęd optyczny do komputera przenośnego nr 3 – 3 szt. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz (opis przedmiotu zamówienia)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
Zalacznik krotki opis Komputer 1 – 1 szt. Komputer 2 – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III Monitory (CPV 30231300-0)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
Zalacznik krotki opis Monitor nr 1 – 1 szt. Monitor nr 2 – 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki (CPV 30232110-8, 30125110-5)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
Zalacznik krotki opis Drukarka A4 mono laserowa – 4 szt. Toner czarny do drukarki nr 1 – 4 szt. Drukarka A4 kolorowa laserowa – 1 szt. Zestaw tonerów do drukarki nr 2 (czarny + 3 kolory) – 1 szt. Drukarka A4 mono laserowa – 1 szt. Toner czarny do drukarki nr 3 – 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe – 1 szt. Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 3 (czarny + 3 kolory) – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V Skanery (CPV 30216110-0)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II , część III, część IV(drukarki), część V niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT.
Zalacznik krotki opis Skaner do obróbki zdjęć – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI Dyski przenośne (CPV 30234000-8)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dysk przenośny 4 TB – 6 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII Dyski SSD wewnętrzne (CPV 30234000-8)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Dysk nr 1 – 1 szt. Dysk nr 2 – 3 szt. Dysk nr 3 – 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII Pamięć RAM (CPV 30236000-2)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Pamięć nr 1 – 2 szt. Pamięć nr 2 – 4 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część IX Kontrolery (CPV 30236000-2)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Kontroler - 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)