DOSTAWY ŚWIEŻEGO PIECZYWA, CIAST i WYROBÓW CIASTKARSKICH wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.

Publication date 2017-06-12
End date 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531141-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r., którego asortyment szczegółowo określono w Formularzu Cenowym załącznika nr 1 OFERTA.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa zadań:
- zadanie nr 1 pieczywo (chleb, bułki)
- zadanie nr 2 ciasta i wyroby ciastkarskie
Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia (dalej Zestawienie), określonego
w specyfikacji, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga aby:
• dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży,
• wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych,
• posiadały dokument identyfikacyjny określający skład surowcowy produktu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd2a5548-ffa2-437a-bf3d-2c12e13b8d32
Biuletyn 531141-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Regon 146349028
Zamawiajacy adres ulica ul. Konwiktorska
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226280712,
Zamawiajacy fax 226269132
Zamawiajacy email grazyna.ogrodowczyk@cps.srodmiescie.warszawa.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Konwiktorska 3/5, 00 - 217 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY ŚWIEŻEGO PIECZYWA, CIAST i WYROBÓW CIASTKARSKICH wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.
Numer referencyjny CPS.DA-G.271.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r., którego asortyment szczegółowo określono w Formularzu Cenowym załącznika nr 1 OFERTA. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa zadań: - zadanie nr 1 pieczywo (chleb, bułki) - zadanie nr 2 ciasta i wyroby ciastkarskie Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia (dalej Zestawienie), określonego w specyfikacji, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga aby: • dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży, • wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych, • posiadały dokument identyfikacyjny określający skład surowcowy produktu.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 74196,90
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-06-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca wraz z ofertą sporządzoną, zgodnie z treścią Formularza OFERTA, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, składa: zadanie nr 1: a) aktualne oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, c) decyzję Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia. zadanie nr 2: a) aktualne oświadczenie o wprowadzeniu systemu HACCP lub certyfikat potwierdzający stosowanie systemu HACCP, b) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, c) decyzję Państwowego (Powiatowego) Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu środka transportu do przewozu artykułów będących przedmiotem zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) gdy zostały spełnione warunki: a) nastąpiła konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a które polegają na: - zmniejszeniu lub zwiększeniu zakresu rzeczowego zamówienia określonego umową, - nie wyłonieniu kolejnego Wykonawcy w drodze postępowania przetargowego; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w umowie. W sytuacji wystąpienia konieczności zmiany umowy, o której mowa w pkt 1, wartość umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, a termin realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 11 umowy, może ulec wydłużeniu. W takim przypadku wartość kwoty brutto umowy zostanie podwyższona na podstawie obowiązujących w umowie cen jednostkowych odpowiednio do ilościowego zapotrzebowania asortymentowego Zamawiającego w wydłużonym terminie umowy; 2) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 3) gdy wykonanie przedmiotu zamówienia wynika ze zmniejszonych potrzeb Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego; 4) gdy Wykonawcę musi zastąpić nowy Wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 5) zmiany nazw Stron i adresów do korespondencji.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien – nie później niż w terminie składania ofert – w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 6 1 srodki ochrony Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji ofertowej należy zamieścić stosowne odsyłacze.
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 60
IV 6 6 Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ciągu 12 miesięcy tj. od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa (chleb, bułki) wykonywana sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 51685,0
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ciągu 12 miesięcy tj. od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy.
Zalacznik krotki opis Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia (dalej Zestawienie), określonego w specyfikacji, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, wymaga aby: • dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży, • wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych, • posiadały dokument identyfikacyjny określający skład surowcowy produktu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów ciastkarskich i ciast wykonywana sukcesywnie w okresie od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22511,90
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie podlega sukcesywnej realizacji, w miarę potrzeb Zamawiającego, w ciągu 12 miesięcy tj. od 01.07.2017 r. do 30.06.2018 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Dostawy ciast i wyrobów ciastkarskich, realizowane będą okazjonalnie, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego. 2. Zamawiający będzie składał Wykonawcy zamówienia cząstkowe z minimum trzydniowym wyprzedzeniem przed datą wymaganej dostawy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia tj. ciast i wyrobów ciastkarskich krajowych, produkowanych w Polsce, pierwszej jakości, świeżych – czas dostawy przedmiotu zamówienia do Zamawiającego nie może być dłuższy niż 6 godzin od momentu wypieku, zgodnie z SIWZ, zgodnych z obowiązującymi normami, oznakowanych nazwą handlową produktu, opakowanych i przewożonych w warunkach, zgodnych z wymaganiami systemu HACCP. 4. Ciasta na wagę muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach przystosowanych do przewozu żywności, zapakowane w sztywnych opakowaniach, foliowane, z oznakowaniem logo producenta oraz nazwą handlową produktu. 5. Ciasto „Babka drożdżowa-wielkanocna” (poz. 6) – każda sztuka produktu musi być ofoliowana i oznakowana nazwą handlową produktu, z widocznym terminem przydatności do spożycia. Ciasto „Makowiec” (poz. 5) – każda sztuka produktu musi być zapakowana w sztywne opakowanie, ofoliowana i oznakowana nazwą handlową produktu, z widocznym terminem przydatności do spożycia. 6. Dostawy ciast odbywać się będą okazjonalnie w ilościach od 5 kg do 200 kg.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)