GuidZP400 |
9291edc8-4416-4309-be41-c5cd0b6a5cf8
|
Biuletyn |
529350-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Instytut Górnictwa
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Gwarków 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40166
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2581631-9,
|
Zamawiajacy fax |
322596533
|
Zamawiajacy email |
bgxzg@gig.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gig.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gig.eu
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40-166 Katowice, Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy, FZ-1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzenia wielkoformatowego MFP
|
Numer referencyjny |
FZ-1/4754/AJ/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa urządzenia wielkoformatowego MFP
|
Cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
39650,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający wymaga realizacja zamówienia w terminie do 15 dni roboczych od daty podpisania umowy, na warunkach DDP Incoterms 2010, do oznaczonego miejsca wykonania, tj. Główny Instytut Górnictwa, Zakład Ochrony Powierzchni i Obiektów Budowlanych - BB, Plac Gwarków 1, 40-166 Katowice.
6. Wykonawca zapewni 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczony „przedmiot zamówienia”, który będzie liczony od daty jego ostatecznego odbioru. W okresie gwarancji, Wykonawca zapewni bezpłatnie: przegląd, konserwację – co najmniej raz w roku, naprawę urządzenia, w tym wymianę części (oprócz materiałów eksploatacyjnych, w tym pojemników z atramentem i głowic drukujących, na które jest 12 miesięczna gwarancja) oraz dojazd i pracę obsługi serwisowej.
7. Warunki płatności: płatność będzie dokonana w terminie określonym w ofercie Wykonawcy. Termin płatności będzie liczony od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury będą podpisane przez obie strony protokoły: odbioru ilościowo – jakościowego oraz z uruchomienia i przeprowadzonego szkolenia.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu.
b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych,
c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego „przedmiotu umowy”, a opisany
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany.
3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
|
IV 4 4 data |
2017-06-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|