Dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji: 1. Półbutów wyjściowych w ilości - 282 par (część I) 2. Półbutów służbowych w ilości – 1110 par (część II) 3. Trzewików polowych w ilości – 4947 par (część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

Publication date 2017-06-12
End date 2017-07-20 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Obuwie z cholewkami ze skóry

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530561-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 188130001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji:
1.1 Półbutów wyjściowych w ilości - 282 par (część I)
1.2 Półbutów służbowych w ilości – 1110 par (część II)
1.3 Trzewików polowych w ilości – 4947 par (część III)
do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi,
ul. Smutna 21, 91-729 Łódź

Dodatkowe informacje

GuidZP400 818ce705-16e2-4024-911d-0e87c26a2b81
Biuletyn 530561-N-2017
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Łodzi
Regon 59040900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Smutna
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91729
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon (42) 675 00 00,
Zamawiajacy fax (42) 675 03 55
Zamawiajacy email zp_as_lodz@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Areszt Śledczy w Łodzi
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi byc sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym w formie papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91 – 729 Łódź.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji: 1. Półbutów wyjściowych w ilości - 282 par (część I) 2. Półbutów służbowych w ilości – 1110 par (część II) 3. Trzewików polowych w ilości – 4947 par (część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź
Numer referencyjny DKW.2232.1.2017.SB
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji: 1.1 Półbutów wyjściowych w ilości - 282 par (część I) 1.2 Półbutów służbowych w ilości – 1110 par (część II) 1.3 Trzewików polowych w ilości – 4947 par (część III) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź
Cpv glowny przedmiot 18813000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 4
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby dostawy asortymentu objętego umową były zrealizowane do dnia 30.11.2017 r. z zastrzeżeniem, że: - minimum 50% dostawy asortymentu objętego umową zostanie zrealizowane w terminie do dnia 15.09.2017 r. - kolejne dostawy asortymentu objętego umową będą zrealizowane do dnia 30.11.2017 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy nowych, pochodzących z bieżącej produkcji butów skórzanych o wartości: Dla części nr I: których sumaryczna wartość przekracza wartość 30.000,00 zł brutto, Dla części nr II: których sumaryczna wartość przekracza wartość 40.000,00 zł brutto, Dla części nr III: których sumaryczna wartość przekracza wartość 400.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający w postępowaniu przetargowym będzie korzystał z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp – tzw. procedura odwrócona, 1. Dokumenty, które składają Wykonawcy do upływu terminu składania ofert: 1) formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) - załącznik nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania: UWAGA – dokumenty składa tylko Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza. W przypadku składania oferty wspólnej n/w dokumenty składa każdy z Wykonawców odrębnie: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca przedłoży dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania, wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów, nie krótszym niż 10 dni od daty otrzymania wezwania. Dokumenty winny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu: 6.1 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 6.2 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.3 Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.4 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania, wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów, nie krótszym niż 10 dni od daty otrzymania wezwania: 5.1 Wykonawca załączy dowody - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, określające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – składa oświadczenie Wykonawcy. 5.2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw nowych, pochodzących z bieżącej produkcji butów skórzanych o wartości: Dla części nr I: których sumaryczna wartość przekracza wartość 30.000,00 zł brutto, Dla części nr II: których sumaryczna wartość przekracza wartość 40.000,00 zł brutto, Dla części nr III: których sumaryczna wartość przekracza wartość 400.000,00 zł brutto. należy przedstawić na druku załącznika nr 1 do SIWZ (JEDZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania wstępnej oceny wszystkich złożonych w wyznaczonym terminie ofert, w tym dokonania oceny oferowanego przedmiotu zamówienia, każdy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą próbek asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia w 1 stopniu jakości, tj. (odpowiednio do złożonej oferty w części I, II i III): 2.1 w przypadku składania oferty na cześć I zamówienia – 4 par półbutów wyjściowych w rozmiarach: 42, 43, 44, 46 (numeracja francuska, po jednej parze z ww. rozmiarów); 2.2 w przypadku składania oferty na cześć II zamówienia – 4 par półbutów służbowych w rozmiarach: 42, 43, 44, 46 (numeracja francuska, po jednej parze z ww. rozmiarów); 2.3 w przypadku składania oferty na cześć III zamówienia – 4 par trzewików polowych w rozmiarach: 42, 43, 44, 46 (numeracja francuska, po jednej parze z ww. rozmiarów); Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego przekazania w/w próbek (wzorów) w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu: 1 para - CZSW, 1 para – CSM, 1 para – Wykonawca (po zatwierdzeniu jako wzór zostanie oddana Wykonawcy). 2.4 Próbka przedmiotu zamówienia winna być opakowana i oznaczona w sposób analogiczny do oznaczenia oferty. 2.5 Niedostarczenie wraz z ofertą próbki oferowanego przedmiotu zamówienia spowoduje, że oferta tego Wykonawcy zostanie uznana jako niezgodna z treścią SIWZ i odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2.6 Zwrot przedłożonych próbek przedmiotu zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana, może być dokonany na wniosek Wykonawcy i na jego koszt. 2.7 Wraz z próbkami asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy: 2.7.1 Stosowne analizy, atesty, raporty z badań lub inne dokumenty zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe dla materiałów użytych do produkcji obuwia (w szczególności dla skór i podeszew) oraz gotowego wyrobu potwierdzających spełnianie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki 2A, 2B i 2C do SIWZ (dla każdego przedmiotu z osobna). Dokumenty muszą być wystawione przez: akredytowane laboratoria badawcze lub inne posiadające nadzorowane wyposażenie pomiarowo-badawcze (np. laboratorium notyfikowane, zakładowe). 2.7.2 Trzy egzemplarze dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania poszczególnych przedmiotów zamówienia w polskiej wersji językowej, zawierające co najmniej następujące informacje: 1) opis przedmiotu zamówienia; 2) rysunki (zdjęcia); 3) wymagania techniczne (zawierające między innymi: wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotów zamówienia); 4) opis sposobu wykonania oraz oznaczenia przedmiotu zamówienia; 5) opis sposobu pakowania.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie na formularzu JEDZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie na formularzu JEDZ, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. IX. Pełnomocnictwo (dokument) musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności określenie : 1. Postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 2. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, 3. Ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania obejmującego przede wszystkim : - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie zobowiązań w imieniu konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w tym wykonawce ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składnia oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawców. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. X pkt. 6 składa: 1.1 Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 1.2 Składa dokument, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 1.3 Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 1.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium RP, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium RP, której dotyczy dokument wskazany w rozdz. X ppkt 6.1 SIWZ, składa dokument o którym mowa w rozdz. XI ppkt.1.1 SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14 i 21 Ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: Numer części zamówienia/kwota wadium w zł I część zamówienia 700,00 zł II część zamówienia 2.300,00 zł III część zamówienia 21.000,00 zł 2. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na dostawy więcej niż jednej części zamówienia kwota wadium sumuje się (max. może wynieść – 24 000,00 zł) (dwadzieścia cztery tysiące zł. 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z 2008r., Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r., Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym: NBP Oddział Okręgowy w Łodzi rachunek sum depozytowych numer konta: 79 1010 1371 0070 0913 9120 0000 Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wysokość podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana ta wymaga zachowania formy pisemnej (aneksu) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem;
IV 4 4 data 2017-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 60

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Półbuty wyjściowe w ilości - 282 par
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18813000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby dostawy asortymentu objętego umową były zrealizowane do dnia 30.11.2017 r. z zastrzeżeniem, że: - minimum 50% dostawy asortymentu objętego umową zostanie zrealizowane w terminie do dnia 15.09.2017 r. - kolejne dostawy asortymentu objętego umową będą zrealizowane do dnia 30.11.2017 r.
Zalacznik krotki opis Półbuty wyjściowe w ilości 282 par, z cholewą typu derbowego oraz z systemem sznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – cztery otwory na stronę (sznurowadła okrągłe, bawełniane w kolorze czarnym), przeznaczone do użytkowania całorocznego. Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej nabłyszczanej, wodoodpornej w kolorze czarnym. Obłożyny naszyte na przyszwę. Na tylną cześć obłożyny naszyty jest tylnik. Wewnętrzna strona cholewki (z podszewką oraz wyściółką) wykonana ze skóry naturalnej licowej w kolorze niebieskim (dopuszcza się również kolor – beżowy lub czarny). Podnoski wykonane z materiału termoplastycznego. Podpodeszwy wykonane ze skóry naturalnej podpodeszwowej. Podeszwa wykonana ze skóry podeszwowej naturalnej oraz z tworzywa sztucznego lub z gumy skóropodobnej typu „tuniskór” lub z kauczuku termoplastycznego. Antypoślizgowa. Podeszwa o grubości 5 – 8 mm. Obcas o wysokości 22 mm ± 3 mm (bez podeszwy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Półbuty służbowe w ilości – 1110 par
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18813000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby dostawy asortymentu objętego umową były zrealizowane do dnia 30.11.2017 r. z zastrzeżeniem, że: - minimum 50% dostawy asortymentu objętego umową zostanie zrealizowane w terminie do dnia 15.09.2017 r. - kolejne dostawy asortymentu objętego umową będą zrealizowane do dnia 30.11.2017 r.
Zalacznik krotki opis Półbuty służbowe w ilości 1110 par, z cholewą typu derbowego oraz z systemem sznurowania umieszczonym na krawędziach obłożyn – trzy otwory na stronę (sznurowadła okrągłe, bawełniane w kolorze czarnym), przeznaczone do użytkowania całorocznego. Wierzch cholewki wykonany ze skóry bydlęcej, wodoodpornej w kolorze czarnym. Obłożyny naszyte na przyszwę. Na obłożynie, pod systemem sznurowania umieszczony jest ozdobny (podwójny) ścieg. Wewnętrzna strona cholewki z podszewką oraz wyściółką ze skóry naturalnej licowej w kolorze białym lub dwoiny bydlęcej podszewkowej w kolorze białym. Podnoski wykonane z materiału termoplastycznego. Podpodeszwy wykonane ze skóry naturalnej podpodeszwowej. Podeszwa wykonana z kauczuku termoplastycznego, antypoślizgowa. Obcas o wysokości 25 mm ± 3 mm.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Trzewiki polowe w ilości – 4947 par
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18813000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby dostawy asortymentu objętego umową były zrealizowane do dnia 30.11.2017 r. z zastrzeżeniem, że: - minimum 50% dostawy asortymentu objętego umową zostanie zrealizowane w terminie do dnia 15.09.2017 r. - kolejne dostawy asortymentu objętego umową będą zrealizowane do dnia 30.11.2017 r.
Zalacznik krotki opis Trzewiki polowe w ilości 4947 par, przeznaczone do użytkowania całorocznego, z cholewą typu derbowego. Wierzch cholewki (obłożyny, przyszwa, tylnik, język) wykonany ze skóry bydlęcej wodoodpornej w kolorze czarnym. Cholewa wysoko sznurowana. Sznurowadła (w kolorze czarnym, o przekroju okrągłym z rdzeniem syntetycznym) prowadzone przez uchwyty obuwnicze metalowe oksydowane (po osiem sztuk na stronę), przymocowane do krawędzi obłożyn za pomocą nitów. Cholewka trzewików sięgająca ponad kostkę zakończona kołnierzem ze skóry bydlęcej lub softów świńskich w kolorze czarnym, wypełnionym pianką poliuretanową. Język skórzany typu półmiechowego (zabezpieczający przed wlewaniem się wody i przedostaniem się piasku oraz drobnych przedmiotów do wnętrza buta), sięgający górnej krawędzi kołnierza, połączony od wewnątrz z obłożynami w odległości 10 mm – 15 mm od dolnej krawędzi kołnierza. Z tyłu cholewki naszyty jest tylnik sięgający dolnej krawędzi kołnierza, zakończonym języczkiem. Podszewki wykonane ze skór bydlęcych naturalnych w kolorze białym. Wyściółka wykonana z dwoiny bydlęcej. W wewnątrz obuwia (w obu półparach) znajduje się wyjmowana wkładka z tworzywa sztucznego, elastyczna o strukturze „kratki”. Podnoski wykonane z materiału termoplastycznego, chroniące palce przed uderzeniem i naciskiem. Podpodeszwy wykonane ze skóry naturalnej podpodeszwowej. Podeszwa gumowa, trudno ścieralna, antypoślizgowa i olejoodporna. Bieżnik podeszwy odpowiednio urzeźbiony. Otok gumowy. Wysokość obcasa minimum 30 mm. Montaż spodu obuwia z wierzchem za pomocą systemu przeszywano-klejono-dublowanego. Czubki oraz obcasy trzewików są gwoździowane (czubek – 3 gwoździe, obcas – 4 gwoździe).
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)