DOSTAWA KRZESEŁ BIUROWYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

Publication date 2017-06-12
End date 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530948-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł biurowych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części/zadania.
3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań.
4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego.
5. Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesiące;
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy).
7. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania
8. Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy.
9. Wykonawca wystawi dwie oddzielne faktury – jedna faktura na 7 szt. krzeseł biurowych, druga – na 4 szt. krzeseł biurowych.
10. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d874371a-ee18-4252-879b-df01c0e2a37e
Biuletyn 530948-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Regon 149400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waszyngtona
Zamawiajacy adres numer domu 42468
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 784 100,
Zamawiajacy fax 343 784 202
Zamawiajacy email a.malolepsza@ajd.czest.pl,
Adres strony url www.ajd.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ajd.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42-200 Częstochowa ul. Waszyngtona 4/8
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA KRZESEŁ BIUROWYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Numer referencyjny KZ-371/34/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł biurowych dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części/zadania. 3. Zakres przedmiotowy, ilościowy i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja techniczna, a wymagania tam wskazane, należy traktować jako określenie wymaganego minimalnego poziomu wymagań. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. 5. Minimalny wymagany okres gwarancji: 24 miesiące; 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego (teren Częstochowy). 7. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie/zadania 8. Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy. 9. Wykonawca wystawi dwie oddzielne faktury – jedna faktura na 7 szt. krzeseł biurowych, druga – na 4 szt. krzeseł biurowych. 10. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy - zamawiający wymaga oświadczenia wskazanego w części III.3. ogłoszenia
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)