Multimedialne szkoły. Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni komputerowych w szkołach podstawowych w Gminie Bolesławiec (3)

Publication date 2017-06-12
End date 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Wójt Gminy Bolesławiec
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530827-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (dostarczenie na miejsce użytkowania, podłączenie, montaż, sprawdzenie poprawności działania) narzędzi TIK, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w ramach zadań związanych z wyposażeniem w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni komputerowych w szkołach podstawowych w Gminie Bolesławiec. Dostawa dotyczy wyposażenia pracowni komputerowych w 8 szkołach podstawowych w następujących miejscowościach: 1) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kraśniku Dolnym 45, 59-700 Bolesławiec 2) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kruszynie ul. Kasztanowa 1, 59-700 Bolesławiec 3) Szkoła Podstawowa w Dąbrowie Bolesławieckiej 43, 59-700 Bolesławiec 4) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żeliszowie 102, 59-700 Bolesławie 5) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Trzebieniu ul. Leśna 9, 59-700 Bolesławiec 6) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brzeźniku 67, 59-700 Bolesławiec 7) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bożejowicach 1, 59-700 Bolesławiec 8) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ocicach 55, 59-730 Nowogrodziec Gmina Bolesławiec wcześniej (w pierwszym postępowaniu) rozstrzygnęła postępowanie w części dotyczącej dostawy materiałów dydaktycznych do pracowni komputerowych w szkołach podstawowych. Niniejsze postępowanie dotyczy tej części związanej z dostawą narzędzi TIK i sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem do 8 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Bolesławiec. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy, ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia )

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f9efcb3-d341-4411-947d-9ae4aa977402
Biuletyn 530827-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wójt Gminy Bolesławiec
Regon 53373600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Teatralna
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 323 221,
Zamawiajacy fax 757 351 783
Zamawiajacy email inwestycje@gminaboleslawiec.pl,
Adres strony url www.gminaboleslawiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 Oś Priorytetowa nr 7. Infrastruktura edukacyjna Działania nr 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną Poddziałanie nr 7.1.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną- konkursy horyzontalne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminaboleslawiec.pl
Nazwa nadana zamowieniu Multimedialne szkoły. Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni komputerowych w szkołach podstawowych w Gminie Bolesławiec (3)
Numer referencyjny D.W.271.7.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (dostarczenie na miejsce użytkowania, podłączenie, montaż, sprawdzenie poprawności działania) narzędzi TIK, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, w ramach zadań związanych z wyposażeniem w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni komputerowych w szkołach podstawowych w Gminie Bolesławiec. Dostawa dotyczy wyposażenia pracowni komputerowych w 8 szkołach podstawowych w następujących miejscowościach: 1) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kraśniku Dolnym 45, 59-700 Bolesławiec 2) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kruszynie ul. Kasztanowa 1, 59-700 Bolesławiec 3) Szkoła Podstawowa w Dąbrowie Bolesławieckiej 43, 59-700 Bolesławiec 4) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Żeliszowie 102, 59-700 Bolesławie 5) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Trzebieniu ul. Leśna 9, 59-700 Bolesławiec 6) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Brzeźniku 67, 59-700 Bolesławiec 7) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bożejowicach 1, 59-700 Bolesławiec 8) Szkoła Podstawowa w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ocicach 55, 59-730 Nowogrodziec Gmina Bolesławiec wcześniej (w pierwszym postępowaniu) rozstrzygnęła postępowanie w części dotyczącej dostawy materiałów dydaktycznych do pracowni komputerowych w szkołach podstawowych. Niniejsze postępowanie dotyczy tej części związanej z dostawą narzędzi TIK i sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem do 8 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Bolesławiec. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy, ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia )
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-08-07T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-08-18T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie i wskażą należycie wykonanie dostawy (zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegające na wykonaniu co najmniej jednej dostawy narzędzi TIK i sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem na kwotę co najmniej 500 000 zł brutto (w ramach jednej umowy).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1Jeżeli Zamawiający uzna za zasadne i konieczne to wezwie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt1 upzp - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.5 pkt1 upzp (w ramach zał. nr 2 „Oświadczenie Wykonawcy”). 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.1.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Dowody określające czy dostawy zamieszczone w zał. nr 4 „Doświadczenie Zawodowe” zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów załączy inne dokumenty poświadczające spełnienie warunku lub złoży odpowiednie oświadczenie
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca dołącza do oferty 1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru. Zał. nr 1 „Formularz Oferty” i właściwie podpisany Formularz Oferty określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową zamówienia (netto i brutto). 2) Okres gwarancji jakości (min. 24 miesięcy). 2. Termin wykonania (w przedziale 7.08.2017 r. – 18.08.2017 r.). 3. Dowody posiadania przez oferenta niezbędnych kwalifikacji stosownie do wymagań Zamawiającego. Należy przedłożyć wszystkie wymagane oświadczenia, pełnomocnictwa i dokumenty wymienione w Rozdz VI pkt 1. SIWZ. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku dla oferty wspólnej – pełnomocnictwo dla lidera).
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie zł: dziesięć tysięcy i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, i 6 upzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT oraz aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.;
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12;00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów - podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie ofert
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1
IV 6 6 W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje przekazywane będą drogą elektroniczną lub faksem (zawsze dopuszczalna jest forma pisemna). Strona, która otrzymuje korespondencję pocztą elektroniczną, lub faksem, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Taka korespondencja w swym tytule powinna zawierać nazwę zamówienia. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą poczty elektronicznej lub faksem lub bezpośrednio w formie pisemnej. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer e-mail lub faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)